Latino 49 Skrevet 8. Oktober, 2015 https://annoncelight.dk/showad/194205Nogen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 8. Oktober, 2015 Jeg følger lige med her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. Oktober, 2015 Bare et tip til 'Thehorny', og andre som ønsker at følge, og få notifikationer når en tråd besvares. Og for at undgå at alle andre får en notifikation hver gang én skriver "Jeg følger", kan man med fordel bruge "Følg dette" funktionen, sådan her: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 8. Oktober, 2015 Jeg har været i kontakt med hende, og hun havde ikke flere tider i denne omgang. Priserne er 1500,- for 30 min og 2500,- for 1 time - alt med gummi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 8. Oktober, 2015 Jeg har været i kontakt med hende, og hun havde ikke flere tider i denne omgang. Priserne er 1500,- for 30 min og 2500,- for 1 time - alt med gummi.Det er da nogen helt andre priser end på hendes profil ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 8. Oktober, 2015 Det er da nogen helt andre priser end på hendes profil ???Ja, det kan jeg se. Der var ikke priser på annoncen til at starte med - men det var altså hvad hun skrev til mig i en mail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. Oktober, 2015 ...Der var ikke priser på annoncen til at starte med - men det var altså hvad hun skrev til mig i en mail.Svindel fra ende til anden!.Der var heller ikke priser på da jeg først kiggede. Først 2500,-/time alt med gummi. Nu 1600,-/time, mulighed for blæs uden. ..Gad vide hvad tilbuddet er i næste uge? ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg