Hop til indhold
Latino

Sara Midtjylland

Recommended Posts

Bare et tip til 'Thehorny', og andre som ønsker at følge, og få notifikationer når en tråd besvares. Og for at undgå at alle andre får en notifikation hver gang én skriver "Jeg følger", kan man med fordel bruge "Følg dette" funktionen, sådan her:

x8t8bx8.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været i kontakt med hende, og hun havde ikke flere tider i denne omgang. Priserne er 1500,- for 30 min og 2500,- for 1 time - alt med gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Jeg har været i kontakt med hende, og hun havde ikke flere tider i denne omgang. Priserne er 1500,- for 30 min og 2500,- for 1 time - alt med gummi.

Det er da nogen helt andre priser end på hendes profil ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da nogen helt andre priser end på hendes profil ???

Ja, det kan jeg se. 

Der var ikke priser på annoncen til at starte med - men det var altså hvad hun skrev til mig i en mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Der var ikke priser på annoncen til at starte med - men det var altså hvad hun skrev til mig i en mail.

Svindel fra ende til anden!.

Der var heller ikke priser på da jeg først kiggede. Først  2500,-/time alt med gummi. Nu 1600,-/time, mulighed for blæs uden. ..

Gad vide hvad tilbuddet er i næste uge? ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...