Hop til indhold
Guest Axl Rose

Et spørgsmål om alder og race...

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Har på en hel del annoncer oplevet at gp'en har begrænsninger på alder og race. På alderen er det ofte "kun gentlemænd over 30" mens det på det etniske ofte lyder "kun skandinavisk udseende mænd".

Hvorfor disse restriktioner? Pigen er jo selv sjældent fyldt 30 og jeg kan ikke forstå at italienske Roberto på 25 bliver holdt ude, når danske Bent på 55 med mere hår på ryggen end på hovedet, kan få en tur i høet. 

Hvordan hænger det dog sammen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

1. Pigen gider ikke useriøse 'knejter'.

2. Pigen gider ikke mænd af 'anden etnisk herkomst end skandinavisk', da de ofte har særdeles lidt respekt for prostituerede.Og ikke behandler dem ordentligt. 

Så så'n er det! .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du bruger søgefunktionen, vil du se, at der er mindst to ældre strenge, der behandler dette spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med alderen kan have flere grunde.... sikkert også mange flere end hvad jeg lige nævner her

Jeg hører til dem der har øvre men ingen nedre grænse (ud over myndig naturligvis) ... dvs alle drenge/mænd over 18 og under 55 er velkomne. Jeg har sat den øvre grænse fordi det nooooooogenlunde er der skellet er mellem mænd der er i tilstrækkelig god fysisk form til at et møde med mig bliver rigtig sjovt.... og at bruge 1800-2500 kr på en time hvor man ikke får max valuta for pengene - det synes jeg ikke nogen kunde skal! - det er ikke sjovt for hverken kunden eller mig... 

SELVFØLGELIG er der også mænd over 55 der er i hjernedød god form... havde da en på 68 forleden der løb halv-marathon og som ret bogstaveligt gav mig "a run for my money"  og de herrer er så hjerteligt velkomne... men normalt er de ældre herrer ikke i så god form som mange yngre er :) derfor giver grænsen på 55 mening for majoriteten. 

Hvis jeg skulle have en nedre grænse på 30 som mange af mine kolleger, så er det fordi yngre mænd ofte ikke forstår spillets regler, er selvoptagede, pop-smarte og ret irriterende...  og ikke kender for og bag på kvinder... 

men men men - jeg oplever faktisk ikke rigtig at de er sådan... og da jeg elsker jomfruer... så har jeg valgt ikke at have denne grænse...  skulle der være en enkelt der ikke forstår reglerne - så kan han opdrages :):):) 

Mht anden etnisk herkomst.... super simpelt...  INGEN muslimer... der er ganske enkelt for mange af dem der ikke behandler piger som os med respekt og nogle er værre end det... og selv om der sikkert findes muslimske mænd der kan opføre sig - så tager jeg ikke nogen chancer med mit helbred på den konto... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den unge pige kan være bekymret for at møde den unge mand i byen, der kan være mange forhold som spiller ind :-D

Det vigtigste er forståelsen for vi SELV bestemmer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg modtager sjældent mænd under 30. De har simpelthen en tendens til at ryge i svinget i screeningen og blive arkiveret under"idioter". "Kom nuuu, hvad skal du have for anal, selvfølgelig skal du give anal" eller "ej, lad os sige 800 i stedet for 1000, så har du en aftale" er typisk. Det er ikke alderen der generer mig, men attituden. Når der engang i mellem er en ung mand der udviser respekt, intelligens og stil nok til at komme igennem synes jeg dog det er fantastisk, og at de faktisk ofte er bedre elskere end de 50+. Men det er måske bare mig...

Jeg er på vagt overfor udlændinge men har ikke nogen regel om det heller. Man kan opdage meget gennem grundig screening og almindelig samtale, alle der virker for friske eller bare på grænsen af respektløs ryger i svinget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med alderen kan have flere grunde.... sikkert også mange flere end hvad jeg lige nævner her

Jeg hører til dem der har øvre men ingen nedre grænse (ud over myndig naturligvis) ... dvs alle drenge/mænd over 18 og under 55 er velkomne. 

Er der noget juridisk til hinder for, at en 15-årig køber sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg

1. Pigen gider ikke useriøse 'knejter'.

2. Pigen gider ikke mænd af 'anden etnisk herkomst end skandinavisk', da de ofte har særdeles lidt respekt for prostituerede.Og ikke behandler dem ordentligt. 

Så så'n er det! .

Man skal passe på med at begrænse alderen. Jeg har set helt unge fyre gå til den i swingerklub, ja også helt unge piger er begyndt at komme. Vi gamle fyre kan være lidt langsomme i at komme i gang, men det går så alligevel. Jeg har hørt at der er begyndt at komme små grupper af indvandrer mænd fra visse lande hvor man ikke respekter kvinder. De kan være en trussel mod swingerklubberne. Da de simpelhen ikke forstår swingerfolket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal passe på med at begrænse alderen. Jeg har set helt unge fyre gå til den i swingerklub, ja også helt unge piger er begyndt at komme. Vi gamle fyre kan være lidt langsomme i at komme i gang, men det går så alligevel. Jeg har hørt at der er begyndt at komme små grupper af indvandrer mænd fra visse lande hvor man ikke respekter kvinder. De kan være en trussel mod swingerklubberne. Da de simpelhen ikke forstår swingerfolket. 

Man skal passe på med, hvad man kolporterer! Du "har hørt" - det er grundlag for mytedannelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er ligeglad med hvor gæsten kommer fra. Nu kan jeg jo kun snakke af egen erfaring, men jeg kan slet, slet ikke genkende den dér med, at udlændinge, eller mere specifikt, arabiske mænd, skulle være mere "ligeglad" med mig. Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med dem. Generelt finder jeg dem helt ekstremt søde og opmærksomme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er på linje med Claire her, "mine udlændinge" er søde og rare, og en del faktisk overdrevent taknemmelige over at jeg "vil ha dem". Ja, enkelte tinger om prisen, men det er der altså også danskere der gør...

Selv er jeg ret vild med mørke fyre og omskårne pikkemænd, men det er jo en smagssag som så meget andet ;-) Jeg modtager alle søde, rene og høflige mænd fra 18 år og op, uanset farve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har på en hel del annoncer oplevet at gp'en har begrænsninger på alder og race. På alderen er det ofte "kun gentlemænd over 30" mens det på det etniske ofte lyder "kun skandinavisk udseende mænd".

Hvorfor disse restriktioner? Pigen er jo selv sjældent fyldt 30 og jeg kan ikke forstå at italienske Roberto på 25 bliver holdt ude, når danske Bent på 55 med mere hår på ryggen end på hovedet, kan få en tur i høet. 

Hvordan hænger det dog sammen?

Det er vel ikke så svært at forstå, hvis man tager afsæt i, at mange piger har defineret en bestemt målgruppe som de gerne vil tiltrække og invitere. At man så måske ikke kan forstå det eller føler sig fravalgt en jo en anden sag. Omvendt kan man jo også tænke, at hvis en GP invitere gud og hver mand, hvordan klinger det så sammen med, at det helst skal være en god oplevelse for begge parter ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg modtager heller ikke etniske piger over 50 år. Sådan er det bare :P

Alle piger (og mænd) er "etniske".  :idea:

Nogle piger har en anden etnisk baggrund end Dansk. (eller Skandinavisk, Østeuropæisk, etc..).

Redigeret af KF
Tilføjet "(og mænd)".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alle piger er "etniske".  :idea:

Nogle piger har en anden etnisk baggrund end Dansk. (eller Skandinavisk, Østeuropæisk, etc..).

Jeg tror Nille mener arabiske piger over 50 år ;) 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror Nille mener arabiske kvinder over 50 år ;) 

Det tror jeg også, men det var ikke det han skrev ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det noget, du kan finde dokumentation for?

Det er helt sikker, og det er diskuteret grundigt og dokumenteret her på EG. Der er nogen der har fremført at man skal være 21 før man må sælge sex, men det er 18 år da er man personlig myndig, og skulle der være en 21 års regel skal der være en lov om det og den kender vi ikke. Der er dog noget med registrering, SKAT og feriepenge. men de regler kender jeg ikke nærmere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke racist og det er glædeligt hvis problemet ikke er stort. Jeg har bare talt med folk (par) der har følt sig generet (overbegloet) af de fyre. Ja der er også etniske danske mænd der ikke kan finde ud af det.     

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg oplever at årsagen til restriktioner mht alderen kommer af at mange piger selv er i 20'erne og vi oplever desværre også de oftest ikke er de sødeste overfor os. Ældre mænd har en helt anden respekt overfor piger med min profession :) 

Mht jeg vil ikke bruge ordet race, men anden etnisk baggrund, er fordi pigen måske bor i et nabolag hvor hun kan risikere at støde ind i dem, eller hun selv har mørke rødder :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt sikker, og det er diskuteret grundigt og dokumenteret her på EG. Der er nogen der har fremført at man skal være 21 før man må sælge sex, men det er 18 år da er man personlig myndig, og skulle der være en 21 års regel skal der være en lov om det og den kender vi ikke. Der er dog noget med registrering, SKAT og feriepenge. men de regler kender jeg ikke nærmere.

Nu var det jo ikke salg, men køb af sex, du så hårdnakket påstod, at du vidste, at der er en aldersgrænse på 18 år. Det har du så ikke dokumenteret, så jeg spørger igen: Er der noget juridisk til hinder for, at en 15-årig køber sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu var det jo ikke salg, men køb af sex, du så hårdnakket påstod, at du vidste, at der er en aldersgrænse på 18 år. Det har du så ikke dokumenteret, så jeg spørger igen: Er der noget juridisk til hinder for, at en 15-årig køber sex?

jeg har ikke gidet lede efter paragraffen, men nej, man må IKKE sælge sex til unge under 18, se evt mere her http://www.faktalink.dk/titelliste/prostitution/lovgivning-om-prostitution

jeg ved det også står i de foldere vi har fået af politiet på klinikkerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...