Gæst Skrevet 9. Oktober, 2015 Jeg søgte et emne i går og under emnet dukker " konepasseren " op. http://www.konepasning.dk/konepasseren.html Jeg læste hele hjemmesiden, hans presseomtale, sexnovellerne, og de meget fine anmeldelser. Er mænd i swingermiljøet så dygtige og erfarne som han giver udtryk for? Hans sexdrive er voldsomt, findes der en ny konepasser? Jeg er blot nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. Oktober, 2015 hmmm..... det er gratis det skal da næsten prøves Hvis han er så god som han siger skal jeg da ikke være sen til at smide en anbefaling 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2015 hmmm..... det er gratis det skal da næsten prøves Hvis han er så god som han siger skal jeg da ikke være sen til at smide en anbefaling Lyder han ikke lidt fantastisk? Jeg er super nysgerrig, smid en anbefaling dine ord vil jeg tage for gode varer.Jeg bemærkede bare datoerne, så ved ikke om han stadig findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. Oktober, 2015 Lyder han ikke lidt fantastisk? Jeg er super nysgerrig, smid en anbefaling dine ord vil jeg tage for gode varer.Jeg bemærkede bare datoerne, så ved ikke om han stadig findes. Jo han lyder mere end fantastisk..... altså jeg ved at man skal smide ca 50% af alt hvad mænd skriver i salgsannoncer/jobansøgninger direkte i skraldespanden - men selv med 50% margin vil jeg sige han lyder liiiiiidt for god til at være sand Lad os se ad... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2015 Helt enig, min tanke er nemlig som din, vi må se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 9. Oktober, 2015 I Kvinder må jo prøve om ham er så god som han skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2015 Sjældent har en tråd om gratis sex fået så få indlæg som denne Det havde nok forholdt sig en hel del anderledes hvis udbyderen havde været en kvinde som tilbød det samme til mænd... We wish. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 9. Oktober, 2015 Han er sød og rar Hvis udseende intet betyder er han et fint valg til at prøve noget andet end man plejer Han giver en ok massage og er 'ferm' nok med hænderne i mere end een forstand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francis 99 Skrevet 9. Oktober, 2015 Det var godt nok en ordfattig anmeldelse Trine. Kunne du ikke have været lidt mere generøs med detaljer og superlativer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 9. Oktober, 2015 Wow..... Trine har vist lige skrevet en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 9. Oktober, 2015 Hihi så hvis man kan give en god massage og har noget ordentlig udstyr så er GP klar til at prøve en.Måske man skulle overveje det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2015 Han er sød og rar Hvis udseende intet betyder er han et fint valg til at prøve noget andet end man plejer Han giver en ok massage og er 'ferm' nok med hænderne i mere end een forstand Tak for svaret, det med hænderne trækker lidt synes det er lidt skørt på den herlige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2015 Hihi så hvis man kan give en god massage og har noget ordentlig udstyr så er GP klar til at prøve en.Måske man skulle overveje det.Tror ikke ideen er så tosset, ser du godt ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 9. Oktober, 2015 Tror ikke ideen er så tosset, ser du godt ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 9. Oktober, 2015 Det må andre bedømme. Tror ikke det er værst efter det jeg hører Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Oktober, 2015 Hihi så hvis man kan give en god massage og har noget ordentlig udstyr så er GP klar til at prøve en.Måske man skulle overveje det.ja - især hvis du har bare en nooooooogenlunde fornuftig fysik... så vil jeg da sige go for it 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 10. Oktober, 2015 Tror ikke ideen er så tosset, ser du godt ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 10. Oktober, 2015 ja - især hvis du har bare en nooooooogenlunde fornuftig fysik... så vil jeg da sige go for it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 10. Oktober, 2015 Hold op min mobil driller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 10. Oktober, 2015 Jasmin det må andre bedømme. Hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 31. Oktober, 2016 Ny artikel om Konepasseren i Søndagsavisen http://www.sondagsavisen.dk/familien/2016-10-28-kvinder-soger-sex-maria-far-udlevet-fantasier-hos-konepasseren-peter/ Han er en travl mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 31. Oktober, 2016 Er det kun damer, der kan besøge ham? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg