Guest Hunter Skrevet 11. Oktober, 2015 (edited) Havde bestilt en tid hos Nancy hos Siam, for hende har jeg tidligere haft gode oplevelser med. Da jeg ankom vimsede hun og en anden rundt, gardinet blev trukket for, og den anden blev tilbage med mig i det lille indelukke. Hun så rigtig godt ud, og jeg spurgte om det så var hende der skulle give mig massage. Ja det var det. OK, tænkte jeg, selv om jeg egentlig havde regnet med Nancy. Hende her var en køn, flot sag, slank og velformet, med flot frontparti, som jeg godt kan lide det. Og hun var meget livlig, fræk og fuld af sjov, så det tegnede godt. Og inden vi havde fået aftalt noget som helst, tog hun tøjet af. Ok tænkte jeg, det var da lidt hurtigt, men så tog hun straks en let, løs kjole på i stedet. Det viste sig senere meget praktisk. Jeg fik også tøjet af og hoppede op på sengen. Det gjorde hun også, og igen, inden vi fik aftalt noget som helst, var hun begyndt at kærtegne mig forskellige steder. Hun var meeeget livlig, var alle vegne, og jeg tog det som en invitation, og begyndte at kærtegne hende også. Det var dejligt. Men hvad med massagen – nåe ja, det andet var faktisk sjovere, så det var ok. Jeg var kommet ind i en hel hvirvelvind, men dejligt var det, og pigen var køn og fræk. Men vi fik da aftalt massage og pris, og hun ville gøre alt for mig. Lidt massage blev det da også til. Men det var nu mest for et syns skyld, og lidt efter vendte jeg mig selv om, da jeg syntes det var sjovere. Hun var stadig meeeget livlig, så lå vi på siden, så sad vi lidt op, så ned igen, det var en laaang gang kærtegn, hun sagde hun havde ledt efter mig hele sit liv. OK det var da dejligt. Fingrene var alle vegne, kærtegn og kys som havde vi kendt hinanden længe. Det var næsten hektisk, men det var sgu sjovt. Hun hedder Sukee, og har ikke været der ret længe. Taler fint engelsk, og er en meeeget glad, køn og livlig pige. Og prof på den sjove måde. Men Nancy?: Nååe ja, det må blive en anden gang, og især, hvis man absolut også skal have en gang ordentlig massage Så: jeg kom efter en ting, og fik noget helt andet, men sjovt var det ☺ Redigeret 11. Oktober, 2015 af Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 11. Oktober, 2015 Er ikke sikker på om der er andre i Århus, men er det den på Jyllands Allé? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 11. Oktober, 2015 Det er der, hvor de kun har forhæng mellem madrasserne? Eller har de ændret dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 11. Oktober, 2015 Ja i det bageste lokale er der to massagebrikse, og der er kun forhæng imellem. I det forreste lokale er der også en massagebriks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Oktober, 2015 Hun lader til at være et friskt indslag i thai miljøet i byen. Tak for at du " ofrede" dig, og skrev om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 11. Oktober, 2015 Frisk indslag - ja, hun er MEGET livlig, man bliver hvirvlet helt rundt, og mister balancen - og måske også besindelsen.Hun er en Teaser-and-a-Firecat. - og også meget prof. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperlund1984 2 Skrevet 15. Oktober, 2015 Nogle som har et nummer på dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 15. Oktober, 2015 Ja da. 2546 2888Det står nok også på Thailisten vest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperlund1984 2 Skrevet 15. Oktober, 2015 Har prøvet at ringe. Det siger de ikke tilbudet ekstra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 15. Oktober, 2015 Har prøvet at ringe. Det siger de ikke tilbudet ekstra ? Det er meget normalt. Gå ind og besøge dem så kommer tilbuddet garanteret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 15. Oktober, 2015 Enig. Af sted med dig, Kasper ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 16. Oktober, 2015 Du får aldrig piger til og snakke om ekstra over tlf når de ikke kender dig.Men smut forbi og smid dig nøgen på briksen så skal det nok komme af sig selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperlund1984 2 Skrevet 16. Oktober, 2015 Takker for hjælpen. Jeg hopper forbi så skal jeg nok skrive om min oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 16. Oktober, 2015 Lyder fantastisk! Hvad kostede sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 17. Oktober, 2015 Det var alm. Aarhuspriser.Dog med den krølle, at vi aftalte 45 min da vi fik snakket pris etc. Hun sagde at sådan var det på stedet, det havde ejeren bestemt, altså at en time blev regnet som 45 min.Bagefter blev jeg godt nok i tvivl, om det nu også var helt rigtigt, for jeg mener at jeg tidligere har fået en fuld time. Det må så stå hen i det uvisse, men tiden passede faktisk meget godt med vores aktiviteter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 24. Oktober, 2015 Så var jeg en tur forbi Siam massage på Jyllands Allé 8 i Aarhus.Havde forinde sikret mig, at der var åben ved at sende en SMS. Havde desuden forhørt om de var til b2b og fuld pakke, men det blev der ikke svaret på. Jeg tog chancen, hoppede op på jernhesten og kørte afsted. Blev mødt af en låst dør, hvorpå der stod "Lørdag lukket". Pis tænkte jeg, men så straks en lille nips komme og åbne døren for mig. Da jeg kom ind stod der 2 smilende unge piger og bød mig velkommen. Blev straks budt ind i det bageste rum hvor 2 senge var adskilt af et mørkt gardin. Jeg spurgte til pris for den "fulde pakke". 1000 for 45 min. oplyste en ganske smuk ung kvinde. Kunne ane et par gode bryster, så det var med stor forventning, jeg smed tøjet og lagde mig på sengen. Massagen var middelmådig nærmest ringe. Da jeg vendte mig rejste hun sig og smed tøjet. Wuav... Lækker krop og de skønneste bryster. Hun gik igang med en rigtig lækker superfransk i mens legede med de lækre bryster med den ene hånd. Den anden hånd havde fundet vej ned imellem hendes ben. Hold da kæft hun var snæver. Glædede mig allerede til at skulle kneppe hendeVi røg i en lækker 69 inden hun fandt gummi frem og gjorde klar til at sætte sig på mig..... Uuuuhhh det var vildt lækkert da hun langsomt gled ned af min pik. Kunne virkelig mærke hende glide op og ned og jeg nød det til virkeligt. Da jeg kom, prøvede jeg at lade som ingenting for at beholde den "stramme" følelse. Det lykkedes en kort stund, hvorefter hun havde i tankerne, at gøre mig færdig med hj og skulle til at kravle af. Jeg holdt hende kort fat og udstødte lidt grynt. Af med gummi, tørre af og tak for en god oplevelse og et glas vand at køre hjem på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 28. Oktober, 2015 Livsnyder69 skrev, den 24/10/2015 20.22.11: Så var jeg en tur forbi Siam massage på Jyllands Allé 8 i Aarhus. Havde forinde sikret mig, at der var åben ved at sende en SMS. Havde desuden forhørt om de var til b2b og fuld pakke, men det blev der ikke svaret på. Jeg tog chancen, hoppede op på jernhesten og kørte afsted. Blev mødt af en låst dør, hvorpå der stod "Lørdag lukket". Pis tænkte jeg, men så straks en lille nips komme og åbne døren for mig. Da jeg kom ind stod der 2 smilende unge piger og bød mig velkommen. Blev straks budt ind i det bageste rum hvor 2 senge var adskilt af et mørkt gardin. Jeg spurgte til pris for den "fulde pakke". 1000 for 45 min. oplyste en ganske smuk ung kvinde. Kunne ane et par gode bryster, så det var med stor forventning, jeg smed tøjet og lagde mig på sengen. Massagen var middelmådig nærmest ringe. Da jeg vendte mig rejste hun sig og smed tøjet. Wuav... Lækker krop og de skønneste bryster. Hun gik igang med en rigtig lækker superfransk i mens legede med de lækre bryster med den ene hånd. Den anden hånd havde fundet vej ned imellem hendes ben. Hold da kæft hun var snæver. Glædede mig allerede til at skulle kneppe hende Vi røg i en lækker 69 inden hun fandt gummi frem og gjorde klar til at sætte sig på mig..... Uuuuhhh det var vildt lækkert da hun langsomt gled ned af min pik. Kunne virkelig mærke hende glide op og ned og jeg nød det til virkeligt. Da jeg kom, prøvede jeg at lade som ingenting for at beholde den "stramme" følelse. Det lykkedes en kort stund, hvorefter hun havde i tankerne, at gøre mig færdig med hj og skulle til at kravle af. Jeg holdt hende kort fat og udstødte lidt grynt. Af med gummi, tørre af og tak for en god oplevelse og et glas vand at køre hjem på. Hvad hed hende du var sammen med? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg