Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Et års jubilæum - Status.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Nu er et rigtigt godt indlæg, om et emne der interesserer mange, nemlig GP`ens tanker og følelser, ved at ændre sig til en diskussion om numsepilleri? 

Det er sgu træls.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er et rigtigt godt indlæg, om et emne der interesserer mange, nemlig GP`ens tanker og følelser, ved at ændre sig til en diskussion om numsepilleri? 

Det er sgu træls.

Undskyld, debatpoliti! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hahaha, kan godt forstå det kan være svært, men her har Jasmin og Bly altså ret... I må holde jer indenfor pigens grænser, eller få et smæk over fingrene! :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

Njj tak til anal betyder NEJ TAK!! - vi skal aldrig nogen sinde ikke bære over med at i ikke kan finde ud af at respektere vores grænser!!!

Selvfølgelig skal grænser respekteres. Siger blot at det ikke er af ond vilje - for mange er en finger bagi en del af det der normalt sker i et erotisk øjeblik og det er jo ikke til at vide på forhånd hvad pigen synes om det. Det samme kan siges om kys, klask bagi, hvor man må komme etc etc. Alt er jo ikke skrevet ned i en manual på forhånd med hva der er ok og hvad der ikke er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig skal grænser respekteres. Siger blot at det ikke er af ond vilje - for mange er en finger bagi en del af det der normalt sker i et erotisk øjeblik og det er jo ikke til at vide på forhånd hvad pigen synes om det. Det samme kan siges om kys, klask bagi, hvor man må komme etc etc. Alt er jo ikke skrevet ned i en manual på forhånd med hva der er ok og hvad der ikke er.

Er man i tvivl så er det god kotyme at spørge kvinden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Er man i tvivl så er det god kotyme at spørge kvinden.

Blue: det kan være meget bedre at føle sig lidt frem, ganske forsigtigt, og så være klar til retræte. 

At spørge up front kan virke lidt for købmands-agtigt. 

Altså når det er hos en ny pige. Ved gentagne besøg ved man jo hvordan klaveret spiller. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg så hellere at I spurgte up front... Den der med at prøve sig frem kan for det første meget nemt misforståes som pres, eller at I prøver at omgå grænserne, og derudover kan det i kampens hede ret nemt gå galt med førnævnte fingernegle...

At spørge up front er altid god respekt og god stil ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Mette: ja det kan du have ret i. 

Men jeg kan også tænke på andre scenarier, hvor det virker naturligt at prøve sig lidt frem undervejs,  altså ikke blot numsepilleri men mange andre ting.

Og det kan faktisk gå begge veje, for ikke så længe siden var der en thai pige som uopfordret begyndte på lidt numsepilleri hos mig ....

Men jeg er med på at du, og nok også andre, gerne vil aftale up front. Det skal jeg nok huske, hvis vi mødes en dag ☺

Og iøvrigt er vi stadig ude på et sidespor med noget detail-pilleri i forhold til dit oprindelige fremragende indlæg.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...