Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Oktober, 2015 Nu er et rigtigt godt indlæg, om et emne der interesserer mange, nemlig GP`ens tanker og følelser, ved at ændre sig til en diskussion om numsepilleri? Det er sgu træls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 Nu er et rigtigt godt indlæg, om et emne der interesserer mange, nemlig GP`ens tanker og følelser, ved at ændre sig til en diskussion om numsepilleri? Det er sgu træls.Undskyld, debatpoliti! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Oktober, 2015 Undskyld, debatpoliti! Hæ, hæ - frk numsepoliti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 14. Oktober, 2015 Hahaha, kan godt forstå det kan være svært, men her har Jasmin og Bly altså ret... I må holde jer indenfor pigens grænser, eller få et smæk over fingrene! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 14. Oktober, 2015 Njj tak til anal betyder NEJ TAK!! - vi skal aldrig nogen sinde ikke bære over med at i ikke kan finde ud af at respektere vores grænser!!!Selvfølgelig skal grænser respekteres. Siger blot at det ikke er af ond vilje - for mange er en finger bagi en del af det der normalt sker i et erotisk øjeblik og det er jo ikke til at vide på forhånd hvad pigen synes om det. Det samme kan siges om kys, klask bagi, hvor man må komme etc etc. Alt er jo ikke skrevet ned i en manual på forhånd med hva der er ok og hvad der ikke er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 Selvfølgelig skal grænser respekteres. Siger blot at det ikke er af ond vilje - for mange er en finger bagi en del af det der normalt sker i et erotisk øjeblik og det er jo ikke til at vide på forhånd hvad pigen synes om det. Det samme kan siges om kys, klask bagi, hvor man må komme etc etc. Alt er jo ikke skrevet ned i en manual på forhånd med hva der er ok og hvad der ikke er.Er man i tvivl så er det god kotyme at spørge kvinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 14. Oktober, 2015 Er man i tvivl så er det god kotyme at spørge kvinden. Blue: det kan være meget bedre at føle sig lidt frem, ganske forsigtigt, og så være klar til retræte. At spørge up front kan virke lidt for købmands-agtigt. Altså når det er hos en ny pige. Ved gentagne besøg ved man jo hvordan klaveret spiller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 14. Oktober, 2015 Jeg så hellere at I spurgte up front... Den der med at prøve sig frem kan for det første meget nemt misforståes som pres, eller at I prøver at omgå grænserne, og derudover kan det i kampens hede ret nemt gå galt med førnævnte fingernegle...At spørge up front er altid god respekt og god stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 15. Oktober, 2015 Mette: ja det kan du have ret i. Men jeg kan også tænke på andre scenarier, hvor det virker naturligt at prøve sig lidt frem undervejs, altså ikke blot numsepilleri men mange andre ting.Og det kan faktisk gå begge veje, for ikke så længe siden var der en thai pige som uopfordret begyndte på lidt numsepilleri hos mig ....Men jeg er med på at du, og nok også andre, gerne vil aftale up front. Det skal jeg nok huske, hvis vi mødes en dag ☺Og iøvrigt er vi stadig ude på et sidespor med noget detail-pilleri i forhold til dit oprindelige fremragende indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg