Hop til indhold
Zebra

Kvinde søges til Testpilot

Recommended Posts

Kanterne er helt lige i samlinger, låget ligger dog løs på under filmen. Jeg har lukke mekanisme som skal monteres og skridsikker ben i gummi. Men det skal først monteres efter skum og læder. Kan godt se hvad du mener mht. look. Men det kommer jeg til når projektet er testet. Jeg har faktisk lagt en del timer i det, mht sikkerhed og det har kostet en del lærepenge med forskellige motorstyring og bare det at finde en motor som kan kontrolleres fra 0 til 500 omg uden at brænde af og som passer til en variabel styring er ikke nemt. Sikkerhed var meget vigtigt, derfor er der nødstop der bremser motor på under 1 sek. Der er vægtfordeling affjedring. Kan også se der en del der undre sig over at pølsen er lidt slap, men det skal den være af hensyn til sikkerhed. Den en af samme type som hvis man køber en jelly dildo, fordi den skal kunne bøje af. 

Men tak for råd og din mening, altid rart med feedback :-D.

Håber da der er en kvinde der har mod på at hjælpe mig, om ikke andet for at få en sjov oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...