Romeomand 241 Skrevet 15. Oktober, 2015 Nogen der har besøgt TS Carolina i KBH.?Hun ser lækker ud med god numse og så tror jeg faktisk at billederne er nogenlunde retvisende.Skal forbi KBH 3 dage i næste uge, så der er et par TS og Ladyboys der bliver velhavende... synsynd at Nat tager retur til Thailand d. 19 i denne måned, havde forstået at hun blev til december.Tak for en dejlig oplevelse og håber at hun kommer retur, super feminin og dejlig stram numse...Romeomand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 16. Oktober, 2015 Der ligger lutter gode reviews af Carolina på wiki'en, som du sikkert ved: http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=987&itemid=1439Forfærdeligt med Nat - jeg havde ellers lovet mig selv en lille kalendergave i Sølvgade... så må det blive Ellen i stedet når hun vender hjem fra London. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeomand 241 Skrevet 17. Oktober, 2015 Ja, det er noget møg, Carolina lyder god, har tjekket anmeldelser, men stoler lidt mere på dem her i forummet. Men tager nok chancen sidst i næste uge. Romeomand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 510 Skrevet 27. Oktober, 2015 Nogen der har besøgt TS Carolina i KBH.?Hun ser lækker ud med god numse og så tror jeg faktisk at billederne er nogenlunde retvisende.Skal forbi KBH 3 dage i næste uge, så der er et par TS og Ladyboys der bliver velhavende... synsynd at Nat tager retur til Thailand d. 19 i denne måned, havde forstået at hun blev til december.Tak for en dejlig oplevelse og håber at hun kommer retur, super feminin og dejlig stram numse...Romeomand jeg datede hende i ca 6 mdr. hun er rigtig dejlig og feminin.hun ELSKER sex.ca 12 cm tissemand.billederne er 100 % ægte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 27. Oktober, 2015 Lucky you, hun ser virkelig godt ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg