Pite 3267 Skrevet 16. Oktober, 2015 HejHar lagt mærke til, at mange ikke får sat link ind der kan bruges.Så jeg vil lige vise det her, kik på vedhæftet.Pite 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Oktober, 2015 Godt arbejde og tak for guiden Jeg vil lige tilføje at der også er en anden og hurtigere fremgangsmåde, som kan bruges, hvis man vil henvise direkte til links som man har fundet på nettet. Den går ud på at man kopierer linket i adresselinjen ved at trykke på CTRL og C, derefter sættes linket ind i indlægget ved at trykke på CTRL og V. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 16. Oktober, 2015 (edited) Det er Korrekt, troldmand, men det er ikke altid at linket så er "aktivt" - dvs. man som bruger selv, skal kopier linket og smide i en browser, ellermarkere det, og vælge "gå til" - med den procedure, som Pite bruger, virker det for alle, vil jeg mene.. Og man kan erstatte et langt:"www.hvorerdetmanskalklikke.dk/oghvorlederdethen/tildejligepier.html" men kan nøjes med at klikke på f.eks "EROGUIDE" Redigeret 16. Oktober, 2015 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 16. Oktober, 2015 (edited) Godt arbejde og tak for guiden Jeg vil lige tilføje at der også er en anden og hurtigere fremgangsmåde, som kan bruges, hvis man vil henvise direkte til links som man har fundet på nettet. Den går ud på at man kopierer linket i adresselinjen ved at trykke på CTRL og C, derefter sættes linket ind i indlægget ved at trykke på CTRL og V. Lige præcis og hvis man sætter curseren bag linket og derefter trykker på enter så bliver det aktivt Redigeret 16. Oktober, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 16. Oktober, 2015 Hvad med os, der bruger smartphone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 16. Oktober, 2015 Vil jeg også gerne høre om er muligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg