Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK

Du skal nok under EFTERLYSNINGER ..

Men kort, ja du kan møde hende, og hvis du har lyst kan hendes Dukke, også komme med i "legen", hun tilbyder også du kan besøge dukken,

alene, hvis man har lyst til det.. Hun har annonceret i flere år, det med dukken er dog kommet på, inden for det sidste års tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Undskyld mig. Hvis hendes egne billeder er ægte. Hvad fa.... Skal mand så med en dukke hun ser jo selv total lækker ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Akus

Det var jo for at høre om der var nogle der har prøvet dukken evt sammen med hende. Nå der er jo kun en måde og finde ud af det på.  Jeg anmelder det senere 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder fandme spændende! Jeg ser også frem til en anmeldelse. Hun ser sgu ret godt ud, og det med hendes dukke er ret kinky. Kunne være man selv skulle give det et go, bare for at have en sjov historie at fortælle gutterne 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dukken har jeg set ved et tidligere besøg. Der var vist iøvrigt flere den gang, men senest var der kun en. Forskellige mennesker har forskellige lyster - al ære og respekt for det, men jeg må erkende at det kun er levende dukker der har min interesse, så jeg har ingen lyst til at forsøge mig med en efterligning, og da slet ikke når der er en meget smuk og velskabt rigtig levende pige lige ved hånden.

Miss Liss (for tiden) er en super dejlig pige som holder alt hvad der loves i annoncen. Hun har et smukt ansigt og en fantastisk krop med en moden kvindes bryster placeret på en ungpiges krop. Det er rigtigt at billederne af hende i annoncen ikke er taget hverken i går eller dagen før, men de ligner stadig perfekt -  tro mig jeg har helt for nylig undersøgt hele kroppen med egne øjne, læber og tunge.

Dukken kan jeg ikke udtale mig om, men jeg kan give min varmeste anbefaling til "dukkeføreren"

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...