Hop til indhold
formeltwo

Erfaringer med Lia ved Århus

Recommended Posts

Guest Grækeren

Godweekend allesammen.

Jeg har lidt tid og penge til overs og faldt over denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/190769

Er der nogen der har erfaringer med hende?

Hun nævner at det er 30 km fra Århus, hvor er det henne?

Håber på nogle svar så jeg kan komme afsted.

der står i annoncen ....PRIVAT DISKRET- 30 KM VEST FOR AARHUS.

så det er 30 km fra Århus centrum ud imod Vesterhavet...hmmmm tror nok :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lia er meget sød og har en rigtig dejlig krop. WOW. Hun har lidt uren hud/acne i ansigtet, men stadig meget sød. Hendes fransk er uden gummi og virkelig talentløs. Det er som om hun ikke gider at give et forsøg at tilfredsstille oralt. Det er mund på tissemand uden og op og ned. Ingen tunge, sug eller spyt. Mht sex spreder hun benene godt og grundigt, men du må kun støde meget roligt, så roligt at tissemanden blir slap igen, medmindre du er meget tændt. og hun pointere flere gange at det er BLIDT SEX BLIDT SEX, som kan gå hen og blive lidt stressende at få fortalt flere gange med store bogstaver. hun tager kun 800 kr for en  halv time og 1200 kr for en time.. så det er ikke det største økonomisk nederlag.. Det var min erfaring med hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan tilslutte mig sidste ærede skribent. Lia er uengageret, nærmest en anti-GFE oplevelse, et konversationstalent på højde med en lygtepæl. Bekræfter det vist udbredte ry at Silkeborg er tyndt besat med GP, der vil og kan.

Og prisen er indexreguleret til 1600 kr/t. Det var det ikke værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...