PerZ 231 Skrevet 19. Oktober, 2015 Som overskriften siger, er der yngre thai piger i Aalborg til massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 19. Oktober, 2015 Og gerne b2b massage.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 21. Oktober, 2015 Wauw, det er godt nok imponerende, ingen der har et bud på dette..Det bevidner lidt om det sløje udvalg i Aalborg alligevel..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 21. Oktober, 2015 Du må tage en tur rundt og tjekke stederne. Glæder mig til at læse din anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 21. Oktober, 2015 Har været flere steder..! Men er ved at være træt af at løbe ind i ældre krager..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 21. Oktober, 2015 Aalborg er meget skidt pt. Har været stort set alle steder og der er ingen unge pæne piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 98 Skrevet 22. Oktober, 2015 Jeg syntes også udvalget af unge piger Er til at lukke op og ski.. i..Sidst jeg var i Nørresundby var der en på 30 ca. Det hele var okay.. men savner yngre slanke piger i Aalborg området. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. Oktober, 2015 Aftenbrug en halv time og kør til Hobro Adelgade venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 23. Oktober, 2015 Aftenbrug en halv time og kør til Hobro Adelgade venligst 8000er det White Elephant du hentyder til? for tog faktisk kontakt til WE i går for lige at høre priserne.. Så det er faktisk også min plan.. men tusind tak for at gøre opmærksom på det.. men gad jo godt at jeg ikke skulle køre små to timer hver gang jeg skal have massage., 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 23. Oktober, 2015 Ved ikke om det er samme pige der arbejder ved we som for 1 måned siden. Jeg nævner det fordi hende der oprindeligt var der svarede altid på dansk i sms, men jeg spurgte om åbningstider i forgårs og der var alle svar på gebrokkent engelsk? Nogen der ved mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 23. Oktober, 2015 Mutter taler ok dansk pigen kun engelskog igen er man til en smuk pige med en lækker krop så er hun et godt valg. Husker ikke så meget om akten men hendes udseende er printet på nethinden og det nyder jegvenligst 8000ps ja det er White elefant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 27. Oktober, 2015 Mutter taler ok dansk pigen kun engelskog igen er man til en smuk pige med en lækker krop så er hun et godt valg. Husker ikke så meget om akten men hendes udseende er printet på nethinden og det nyder jegvenligst 8000ps ja det er White elefant den unge lækre er det stadig hende der kalder sig Nina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 28. Oktober, 2015 Er der mulighed for bad på Adelgade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 28. Oktober, 2015 Krebsen76 skrev, for 10 timer siden: den unge lækre er det stadig hende der kalder sig Nina? Hmm Hos mig hed hun POW havde indtryk af at hun har været der nogle mdr. venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 28. Oktober, 2015 jadukada skrev, for 2 timer siden: Er der mulighed for bad på Adelgade? Ved det ikke. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 28. Oktober, 2015 (edited) Hej Krebsen 76 Det er mutter/indehaveren selv, der taler ok dansk. HUN hedder Nina og den lækre pige hedder Praw. Praw er ofte alene i forretningen!!! Mutter selv er et besøg værd, men hun vil max give et HJ mens Praw er til full service. Redigeret 28. Oktober, 2015 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 28. Oktober, 2015 (edited) Aalborg skrev, for 2 timer siden: Hej Krebsen 76 Det er mutter/indehaveren selv, der taler ok dansk. HUN hedder Nina og den lækre pige hedder Praw. Praw er ofte alene i forretningen!!! Mutter selv er et besøg værd, men hun vil max give et HJ mens Praw er til full service. Er det så massagen eller hj som er et besøg værd, eller begge dele? Rart at vide da jeg sommetider bare har lyst til en god omgang massage. Redigeret 28. Oktober, 2015 af jadukada Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 28. Oktober, 2015 (edited) Begge dele er faktisk udmærkede udført af mutter selv. Praw giver også massage, men det er mere overfladisk og mest som optakt til ekstras... Redigeret 28. Oktober, 2015 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 28. Oktober, 2015 per z hvad med du lige lavede en anmeldelse på de steder du har været i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 28. Oktober, 2015 Bah...! Havde bestilt tid til kl 18:00 Da jeg tropper siger hun der optaget, tror du jeg sætter mine fødder der igen? Kørte lige 1½ time forgæves...! Fik da lige set den unge dame, og det er selvfølgelig ikke hendes skyld, men mutter kommer ikke med i min aftes bøn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 29. Oktober, 2015 jadukada skrev, for 11 timer siden: Bah...! Havde bestilt tid til kl 18:00 Da jeg tropper siger hun der optaget, tror du jeg sætter mine fødder der igen? Kørte lige 1½ time forgæves...! Fik da lige set den unge dame, og det er selvfølgelig ikke hendes skyld, men mutter kommer ikke med i min aftes bøn. Kunne du lide hvad du så ?? venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 29. Oktober, 2015 Hun så da meget rar ud, men troede hun var flottere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daffy 3 Skrevet 30. Oktober, 2015 Undskyld jadukada . Det var dig der stod derude og bankede på ... Var netop blevet lukket ind og lå klar til forkælelse ... Og ja, hun er værd og køre langt efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 31. Oktober, 2015 Det mig der står her ude og banker på Det skal du da ikke undskylde, går ikke ud fra du kender deres booking kalendar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 31. Oktober, 2015 Daffy skrev, for 12 timer siden: Undskyld jadukada . Det var dig der stod derude og bankede på ... Var netop blevet lukket ind og lå klar til forkælelse ... Og ja, hun er værd og køre langt efter Kan hun så også finde ud at give massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg