hillerslev 21 Skrevet 25. Oktober, 2015 Hej i Jylland. Jeg har kigget meget på denne annonce, og har også lysten,men har lige et stykke vej og køre. Så ville høre om der skulle være nogender har været forbi, og kan sige noget om hende.Link findes på Annoncelight.Tak Hillerslev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 25. Oktober, 2015 Hej i Jylland. Jeg har kigget meget på denne annonce, og har også lysten,men har lige et stykke vej og køre. Så ville høre om der skulle være nogender har været forbi, og kan sige noget om hende.Link findes på Annoncelight.Tak Hillerslevhttps://annoncelight.dk/showad/193978 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 25. Oktober, 2015 Hej i Jylland. Jeg har kigget meget på denne annonce, og har også lysten,men har lige et stykke vej og køre. Så ville høre om der skulle være nogender har været forbi, og kan sige noget om hende.Link findes på Annoncelight.Tak Hillerslev Faktisk skrives der ikk meget men en lidt speciel tråd/annonce? I hvert fald skriver hun i sin ann. At der er tale om et mega hit? Enten vil ingen dele anmeldelse eller er det bare et Reklame flop? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 0 Skrevet 27. Oktober, 2015 har besøgt pepsigirl 3 gange og det var det hele værd ægte billeder den billigste og bedste i århus når hun giver blow er man fuldstændig solgt så pepsigirl i århus n er alle pengene værd 30960846 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 27. Oktober, 2015 har besøgt pepsigirl 3 gange og det var det hele værd ægte billeder den billigste og bedste i århus når hun giver blow er man fuldstændig solgt så pepsigirl i århus n er alle pengene værd 30960846 Velkommen til EG, jeg kan se du oprettede din profil for ca 30min siden, og dette er din første post Hvis du har besøgt andre skønne piger, som er alle pengene værd, må du endelig poste nogle anmeldelser.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mj75 7 Skrevet 31. Januar, 2016 Er også faldet over hende på annoncelight, og da jeg ofte er i Århus lokker hun da lidt Så der må da være flere der kan bekræfte hendes ægthed ? Kom frisk.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 1. Februar, 2016 Mener at have set damen på annoncelight men under et andet navn og mener at der ligger anmeldelser herinde men husker ikke damens navn. Tror hun er ægte og mener også omtalen var positiv . God aften derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 1. Februar, 2016 Hun er superfræk.....og man kan få alt uden gummi! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg