Fisseslikkeren 918 Skrevet 26. Oktober, 2015 Tak til eroguides moderatorer for lynhurtigt at stoppe et svinsk indlæg. Det er slettet helt, og vi var kun 3 stykker, der i løbet af no time fik fordømt det, og nu er det væk. Det kan jeg lide. Hvad indlægget handler om vil jeg naturligvis ikke komme ind på. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 26. Oktober, 2015 Super hurtig indsats - tak for det! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 26. Oktober, 2015 (edited) Tak til eroguides moderatorer for lynhurtigt at stoppe et svinsk indlæg. Det er slettet helt, og vi var kun 3 stykker, der i løbet af no time fik fordømt det, og nu er det væk. Det kan jeg lide. Hvad indlægget handler om vil jeg naturligvis ikke komme ind på.Ja, førerbunkeren herinde er effektive. Stor ros herfra. Redigeret 26. Oktober, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Oktober, 2015 Nu er jeg heldigvis ikke nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 26. Oktober, 2015 Førerbunkeren: For mig lyder det noget gammeldags.Personlig bruger jeg udtrykket: Kommandobroen med kaptajn og styrmænd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 27. Oktober, 2015 Nu er jeg heldigvis ikke nysgerrig. Ikke nysgerrig ? Hvem er du og hvorfor skriver du fra Bly's omdøbte konto ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 27. Oktober, 2015 måske dobbelt profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg