Hop til indhold

Recommended Posts

Hey boys, jeg fik lyst til at melde mig på banen for første gang for at dele en sjov oplevelse. 

Det var nok i sidste uge eller noget jeg var forbi Stela i Valby. Om morgen allerede kiggede jeg på damer på nettet, og havde tænkt mig at besøge en klinik da det er længe siden, bare sådan lidt for sjovt. 

Jeg tilrettelagde min dag på arbejde sådan så jeg i pausen kunne svinge forbi klinikken og fortsætte med at arbejde efterfølgende. 

Jeg havde lyst til en neger, da det er et stykke tid siden jeg kneppede en mørk dame, og blev så Stela som giver sutter for 300. 

Det var egentligt bare en sutter jeg ville have og der stod endda deep throat. 

Anyways, jeg tog derhen, intet særlig ved hende, ud over en god negerrøv. Jeg fik en halv dårlig sutter med kondom på, ingen deep throat overhovedet. Da jeg var ved at komme, spurgte jeg om jeg måtte kneppe hende. Hun sagde ja men hvis jeg betalte ekstra. Hmm, nevermind sagde jeg, det gider jeg ikke, bare sut videre. Nå ok, sagde hun så, det er fint nok. Så røg trusserne og vi kneppede. Det var egentligt en ok oplevelse at være der, men også lidt sjovt at få lidt rabat på fisse. Det fik jeg mig en god griner over. Pas på jer selv derude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...