nian1978 16 Skrevet 29. Oktober, 2015 Hun må bare anmeldes jeg havde været en tur i Tyskland og regnede egentlig med at finde en pige på vejen, Liv i Vejle havde ikke tid så jeg surfede lidt rundt. Valget faldt efter lidt overvejelse på Mie, på trods af at der ingen billeder var på profilen og svareren lød lidt tarvelig. Men hold da op en alt for lækker, smuk og skide fræk kvinde, købte en halv time for 1100 selvom jeg godt vidste at der nok ikke ville gå ret længe inden jeg måtte overgive mig med sådan en kvinde. Vi startede ud med lidt kysseri og gik over i en 69, og fra den vinkel var hun faktisk endnu smukkere.... Hun valgte så at der skulle cocosolie ind i legen hvor hun gned sin smukke røv op og ned af banditten, det sammen med udsynet til de solbrune bryster blev hurtigt for meget... Men hold op, hun skal besøges igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 30. Oktober, 2015 Har du er link til hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nian1978 16 Skrevet 30. Oktober, 2015 Badboyfyn skrev, for 58 minutter siden: Har du er link til hende ? Hun annoncerer desværre kun på EB, det er i hvert fald kun der jeg har set hende, og som skrevet, uden billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilfinger2 41 Skrevet 30. Oktober, 2015 Hvor gammel er hun...?? Er det silicone bryster....??? Hvad str,,?? hvad med højde og drøjde...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nian1978 16 Skrevet 31. Oktober, 2015 175cm ca. nu lå hun lå mest ned Silicone en blød d skål efter min overbevisning, knap 60 kilo langt mørkt hår, ca 35 år, generelt slank og meget solbrun. Sødt smil, frække øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilfinger2 41 Skrevet 1. November, 2015 Okay tak for svaret du ved vel ikke hvornår hun kommer igen....??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monaco 223 Skrevet 4. November, 2015 Kan kun igen tilslutte mig stemningen Mie er en fantastisk guide ud i Eventyr og erotik ! hun er sød nærværende og kan få en mand til at glemme tid og sted for en times tid ! Og sikke en kropskontrol ! fra hun smiler og klær sig af og man nyder synet til hun smilende siger tak for besøget og kysser en på kinden og står svedende på gaden med det fjogede smil er drømme nået ! mvh monaco Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg