Onslow 15846 Skrevet 2. November, 2015 http://www.uriasposten.net/archives/70335#comments Det er bare så fedt med lidt folkeoplysning, ikke McBear? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. November, 2015 Her var der to, der er blevet integreret i det danske fængselsvæsen: http://www.jv.dk/artikel/2148618:Kolding--Voldsmaend-dOemt-for-brutalt-hjemmeoverfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 2. November, 2015 Gummidrengen skrev, for 8 minutter siden: Her var der to, der er blevet integreret i det danske fængselsvæsen: http://www.jv.dk/artikel/2148618:Kolding--Voldsmaend-dOemt-for-brutalt-hjemmeoverfald Dette er et soleklart eksempel på racisme, danskeren fik to måneder mindre i straf end de to med sjove navne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 2. November, 2015 Onslow skrev, for 3 timer siden: http://www.uriasposten.net/archives/70335#comments Det er bare så fedt med lidt folkeoplysning, ikke McBear? For dig er folkeoplysning åbenbart lig propaganda. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. November, 2015 Må desværre se i øjnene, at indlæggene under Hyggesnak at så perfide og tåbelige, at jeg har valgt at ignorere enkelte brugere selvom det er en løsning, jeg ikke bryder mig om, faktisk er det en falliterklæring, men indlæggende er efterhånden en endnu større falliterklæring. Så meget for 'højt til loftet'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 2. November, 2015 Bear skrev, for 46 minutter siden: For dig er folkeoplysning åbenbart lig propaganda. Vil du hermed hævde, at butikken med navnet Hitler ikke eksisterer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 3. November, 2015 comeback skrev, for 7 timer siden: Må desværre se i øjnene, at indlæggene under Hyggesnak at så perfide og tåbelige, at jeg har valgt at ignorere enkelte brugere selvom det er en løsning, jeg ikke bryder mig om, faktisk er det en falliterklæring, men indlæggende er efterhånden en endnu større falliterklæring. Så meget for 'højt til loftet'. Enig Jeg forstår ikke, at admin bliver ved med, at give lov til, at disse indlæg igen og igen oprettes. Naturligvis har alle ret til at have deres mening, men for mig at se, så er der bestemt en person, der ikke laver andet end oprette indlæg, de fleste ved er at pisse på andre der ikke har hans egen mening. Hvis det var et enkelt indlæg i ny og næ, så var det fint for mig, men det er FOR meget. Men sådan er der jo så meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 3. November, 2015 Vildmand skrev, for 2 timer siden: Enig Jeg forstår ikke, at admin bliver ved med, at give lov til, at disse indlæg igen og igen oprettes. Naturligvis har alle ret til at have deres mening, men for mig at se, så er der bestemt en person, der ikke laver andet end oprette indlæg, de fleste ved er at pisse på andre der ikke har hans egen mening. Hvis det var et enkelt indlæg i ny og næ, så var det fint for mig, men det er FOR meget. Men sådan er der jo så meget Når jeg læser indlæg som dette, dukker der altid et blillede op på min nethinde. Har du nogen ide om, hvorfor? Hvis ikke, kan jeg anbefale dig at beskæftige dig med Max Frischs "Biedermann og brandstifterne" Fremragende både i teatret, på skærmen og på papyrus. Med venlig og konstruktiv hilsen. Onslow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 3. November, 2015 (edited) Onslow skrev, for 11 timer siden: Vil du hermed hævde, at butikken med navnet Hitler ikke eksisterer? Nej, men urinposten er tydeligvis nødt til at tage hele vejen til Gaza (som nærmest er at sammenligne med et gigantisk fængsel hvor Israel holder 1,8 mio palæstinensere isoleret) for at finde butikken. Jeg har mildt sagt svært ved at se hvorfor det er relevant at gøre opmærksom på. Det eneste relevante der er i det link som du har lagt op er faktisk kommentarerne, det er ikke andet end en ordentlig gang "hatespeech" mod anderledes tænkende, i dette tilfælde muslimer og venstrefløjen. Redigeret 3. November, 2015 af Bear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg