crazyt 87 Skrevet 4. November, 2015 Jeg har lagt et link op et er det eneste jeg har på hende. Det er i Købenavn (Sydhavn) jeg er nødt til at snart få en bekræftelse så det kan blive muligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 4. November, 2015 Skal vi droppe det?? Inden for næste kort tid har jeg brug for en bekræftelse fra jer der vil komme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 4. November, 2015 Drenge jeg er squ ked af det og tilbyd det jeg kunne for at dette kunne lade sig gøre, men da jeg ikke har nogen endelig bekræftelse fra nogen så er jeg desværre nødt til aflyse det da det er for for svært med 1 time tilbage og få det hel op at stå også af hensyn til pigen. Jeg vil ligge lægge mit til at brænde hende af.. Håber næste gang jeg er i kbh vi kan finde ud af noget.. Hyg jer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. November, 2015 crazyt skrev, for 2 timer siden: Drenge jeg er squ ked af det og tilbyd det jeg kunne for at dette kunne lade sig gøre, men da jeg ikke har nogen endelig bekræftelse fra nogen så er jeg desværre nødt til aflyse det da det er for for svært med 1 time tilbage og få det hel op at stå også af hensyn til pigen. Jeg vil ligge lægge mit til at brænde hende af.. Håber næste gang jeg er i kbh vi kan finde ud af noget.. Hyg jer Jeg have ikke fattet det var i aften det skulle ske...jeg var på arbejde, men skriv et oplæg eller en PM i god tid når du er i KBH næste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zonk 210 Skrevet 6. November, 2015 @crazyt gik det som forventet - jeg er spændt på at høre hvordan det forløb... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg