Fick 112 Skrevet 7. November, 2015 Hvorlangt er i villige til at køre efter et godt slag fisse?..det koster jo både tid og penge,og der er jo mange andre dejlige fisser,man kan besøge. Jeg selv ,har engang kørt til Hamborg en fredag i myldertiden,og det gør jeg nok ikke igen.det var for lang en tur,selv om hun da var dejlig. Fick... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2015 Fick skrev, for 8 minutter siden: og der er jo mange andre dejlige fisser,man kan besøge. ... Og her stod jeg af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fick 112 Skrevet 7. November, 2015 Ja,du er nok meget følsom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. November, 2015 Fick skrev, for 26 minutter siden: Hvorlangt er i villige til at køre efter et godt slag fisse?..det koster jo både tid og penge,og der er jo mange andre dejlige fisser,man kan besøge. Jeg selv ,har engang kørt til Hamborg en fredag i myldertiden,og det gør jeg nok ikke igen.det var for lang en tur,selv om hun da var dejlig. Fick... Jeg har kørt til Berlin og NRW for fisse... så det... har lige været i Frankfurt for at besøge nogle piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2015 (edited) Jeg ville nok ikke rejse ret langt for "fisse", men for den rigtige kvinde rejser jeg gerne langt. Har ofte fløjet til London, og både fra Kbh til Rom og Milano og den anden vej, for et godt besøg. Altså, det er jo som regel bare to timer og 500 kr hver vej? Hellere det end besøge en pige der ikke er lidt længere rejsetid værd. Som de siger i Michelinguiden - 2 stjernede restauranter er en omvej værd, 3 stjernede er hele rejsen værd. Redigeret 7. November, 2015 af MikkelHart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. November, 2015 (edited) MikkelHart skrev, for 42 minutter siden: Jeg ville nok ikke rejse ret langt for "fisse", men for den rigtige kvinde rejser jeg gerne langt. Har ofte fløjet til London, og både fra Kbh til Rom og Milano og den anden vej, for et godt besøg. Altså, det er jo som regel bare to timer og 500 kr hver vej? Hellere det end besøge en pige der ikke er lidt længere rejsetid værd. Som de siger i Michelinguiden - 2 stjernede restauranter er en omvej værd, 3 stjernede er hele rejsen værd. Det er ikke rejseomkostningerne som koster, det er ski da besøgene som løber op hvis man book pigerne i mange timer Redigeret 7. November, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2015 Max 30 min. Gerne mindre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2015 Fick skrev, 1 time siden: Ja,du er nok meget følsom Vi har nok bare forskellige syn på kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 7. November, 2015 Normalvis går grænsen ved.. grænsen. Men finder jeg en dag ud af at Zuzana er startet som GP, så ér jeg allerede på vej til Prag 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2015 PrinceCharming skrev, for 3 timer siden: ... Og her stod jeg af. Det gjorde jeg også... Sikke en nedladende måde at omtale kvinder på, som "fisser". Det er mennesker og ikke objekter, Hr. Fickerstein Fick skrev, for 3 timer siden: .det koster jo både tid og penge,og der er jo mange andre dejlige fisser,man kan besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. November, 2015 troldmanden skrev, for 7 minutter siden: Det gjorde jeg også... Sikke en nedladende måde at omtale kvinder på, som "fisser". Det er mennesker og ikke objekter, Hr. Fickerstein Nu rejser jeg langt for personlighed og udseende, "fisse" er en bi-ting, men ej at forglemme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. November, 2015 (edited) Jeg har da et par gange taget tog og bus til Slaglille. De har bl.a. en flot romansk kirke dér. Redigeret 7. November, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. November, 2015 Borende X skrev, Lige nu: Jeg har da et par gange taget tog og bus til Slaglille. Med dit slagbor ? skulle du bryde ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 7. November, 2015 Har taget fra Kbh til Slagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. November, 2015 Nille skrev, for 1 minut siden: Med dit slagbor ? ...... Det følger altid med – af helt naturlige årsager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SanseForskeren Skrevet 7. November, 2015 KF skrev, for 3 timer siden: Normalvis går grænsen ved.. grænsen. Men finder jeg en dag ud af at Zuzana er startet som GP, så ér jeg allerede på vej til Prag Laver du fis med os ? Kan man købe en date med Zuzana Zeleznovova ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 7. November, 2015 SanseForskeren skrev, for 29 minutter siden: Normalvis går grænsen ved.. grænsen. Du har måske ikke noget pas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ReinDamit 134 Skrevet 8. November, 2015 Hej Jeg har kørt til Lübeck (fra Århus) for at besøge en helt speciel pige der - to gange. Det var i den grad det hele værd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leoparden 30 Skrevet 8. November, 2015 SanseForskeren skrev, for 13 timer siden: Laver du fis med os ? Kan man købe en date med Zuzana Zeleznovova ? Damit... Dit link virker ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. November, 2015 SanseForskeren skrev, for 13 timer siden: Laver du fis med os ? Kan man købe en date med Zuzana Zeleznovova ? Læs lige mit indlæg én gang til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. November, 2015 Jernsvinet skrev, for 12 timer siden: Du har måske ikke noget pas Vi har hver vores grænser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. November, 2015 Leoparden skrev, for 36 minutter siden: Damit... Dit link virker ikke... Ms. Zeleznovova 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 8. November, 2015 (edited) KF skrev, for 1 time siden: Vi har hver vores grænser Men lige ved grænsen til Tyskland?, når der af til står en Wohnmobil med friske piger 100 m fra grænsen - og det sådan set er gammel dansk land Eller du mener måske grænsen til Sverige? Redigeret 8. November, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. November, 2015 Jernsvinet skrev, 1 time siden: når der af til står en Wohnmobil med friske piger 100 m fra grænsen - og det sådan set er gammel dansk land Ok, visse græser er lettere flydende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. November, 2015 En times tid i bil, er nok der jeg sætter grænsen, for hvor langt jeg vil køre efter det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg