Guest Alkoholikeren Skrevet 8. November, 2015 Gerne åbent efter kl.23.00 Hey jeg skal et smuttur til Berlin og bo ved East side galley tæt på warschauer strasse station - Er der noget der kan give det gode tip til god massage med bade mulighed før/efter og et godt BJ som en festlig afslutning, og had hedder SF på Tysk? BH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 8. November, 2015 (edited) Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: had hedder SF på Tysk? Ordbog D - DK - med forbehold for fejl. Redigeret 8. November, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 8. November, 2015 Du får svært ved at finde en thaimassage klinik der holder åbent efter kl. 20. Hvis du finder en, er du til gengæld næsten sikker på at på tilbudt " fuld pakke". Går du ind i Google Maps og skriver thaimassage Berlin, kan du finde beliggenheder og hjemmesider. Jeg besøgte duangthawan.de i august, (lukker kl. 20 hvis ikke andet kan aftales). Massagen var rigtig god, det samme var den efterfølgende sex. Jeg betalte 100 € for seancen som varede 1 1/2 time, da indehaveren startede massagen mens hun via telefon tilkaldte en kollega til at tage over, fordi hun selv havde en kunde der var på vej. Stedet ligger et stykke fra din adresse, men U1 kører til Uhlandstrasse hvorfra der er 1 1/2- 2 km ad Kurfürstendamm som er en spadser tur værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. November, 2015 Tak Flensborger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 230 Skrevet 10. November, 2015 Hvis BJ ikke er vigtigt/kan erstattes af HJ kan det her sted anbefales: http://harmoniemassagen.de Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 822 Skrevet 11. November, 2015 flensborgeren skrev, den 08-11-2015 19:35:39: Du får svært ved at finde en thaimassage klinik der holder åbent efter kl. 20. Hvis du finder en, er du til gengæld næsten sikker på at på tilbudt " fuld pakke". Går du ind i Google Maps og skriver thaimassage Berlin, kan du finde beliggenheder og hjemmesider. Jeg besøgte duangthawan.de i august, (lukker kl. 20 hvis ikke andet kan aftales). Massagen var rigtig god, det samme var den efterfølgende sex. Jeg betalte 100 € for seancen som varede 1 1/2 time, da indehaveren startede massagen mens hun via telefon tilkaldte en kollega til at tage over, fordi hun selv havde en kunde der var på vej. Stedet ligger et stykke fra din adresse, men U1 kører til Uhlandstrasse hvorfra der er 1 1/2- 2 km ad Kurfürstendamm som er en spadser tur værd. Google: farang.de og vupti så kommer alle thaimassage stederne i Berlin frem med foto priser osv og der findes mange der har åbent efter kl. 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. November, 2015 Tak Butterfly - jeg kvitterer med en anmeldelse efter jeg har besøgt et eller flere steder Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. November, 2015 ærgeligt men planerne i Berlin blev ændret så meget at jeg ikke kunne komme afsted på besøg - men tak for info vh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg