DEN GODE 11 Skrevet 8. November, 2015 HEJ ALLE SÅ KOM JULEN TIL VEJLE NY KØN THAI PIGE 27ÅR 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 8. November, 2015 Og hvad har du så oplevet der, som du vil anmelde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tvillimg11 0 Skrevet 8. November, 2015 Er det Koldingvej 144 du skriver om, og kan man få hele pakken ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 8. November, 2015 DEN GODE skrev, for 3 timer siden: HEJ ALLE SÅ KOM JULEN TIL VEJLE NY KØN THAI PIGE 27ÅR En pige eller en kvinde på 27 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 3. December, 2015 Ja Lad os høre lidt om det var en hos massage og hvordan pigen var og så ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 3. December, 2015 Det var vel bare en god service oplysning. Så kan man jo vælge at bruge oplysningen til noget eller ej! Tak for det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 68 Skrevet 4. December, 2015 Hvad med Eive hos Top? Nogen der har besøgt hende? Thormod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 68 Skrevet 5. December, 2015 (edited) Jeg mente nu indenfor den seneste tid har ikke selv besøgt hende længe - ville bare høre om stedet var overtaget af andre Redigeret 5. December, 2015 af Thormod66 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvillingen 36 Skrevet 5. December, 2015 (edited) Jeg tror Eive er der endnu Her er dog en beretning om 2 andre fra stedet: Redigeret 5. December, 2015 af tvillingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 9. December, 2015 Besøgte Top Thai i Vejle. Fik en behagelig omgang massage...ikke hårdt, ikke blød oliesjask, men virkelig rar og dejlig massage. Det obligatoriske spørgsmål, mundde ud i en håndtrold, med løfte om mere næste gang. Nydelig yngre kvinde, der kaldte sig JoJo (eller noget i den retning) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 9. December, 2015 Aften prøvede at lave en aftale mere med bee uden held. den smukke pige er taget til København og forventes ikke retur et stort savn i min optik.jeg elsker jo det visuelle suk venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg