Nille 6301 Skrevet 13. November, 2015 Slemmert skrev, for 27 minutter siden: Jeg er klart med på drama! jeg ved bare ikke rigtigt hvad der foregår.. Er der ikke en der vil sende en lang PM med aaalt hvad der foregår.. Så kaster jeg glædeligt noget mudder den anden vej Du skal bare komme ind i kampen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Nille skrev, for 24 minutter siden: Du skal bare komme ind i kampen. Er det ligemeget hvem jeg siger noget grimt om, og hvad jeg siger? er jeg så med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. November, 2015 Slemmert skrev, Lige nu: Er det ligemeget hvem jeg siger noget grimt om, og hvad jeg siger? er jeg så med? Du kan starte med at bagtale mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. November, 2015 Slemmert skrev, Lige nu: Er det ligemeget hvem jeg siger noget grimt om, og hvad jeg siger? er jeg så med? Nix, noget og nogen er helt hellige Da-da-da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Nille skrev, for 1 minut siden: Du kan starte med at bagtale mig Nille har en lille pik og lugter af gammel pibe!! er det rigtig nok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. November, 2015 (edited) Slemmert skrev, for 3 minutter siden: Nille har en lille pik og lugter af gammel pibe!! er det rigtig nok? Nu er der drama ! Jeg siger så du er en røvslikker og en fed puma.... så ruller lavinen Et godt tip: Du skal have nogle som kan bakke dig op og helst have flere profilnavne Redigeret 13. November, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Nille skrev, for 1 minut siden: Nu er der drama ! Jeg siger så du er en røvslikker og en fed puma.... så ruller lavinen Men jeg er ikke en Puma! og det var dig der sagde jeg skulle slikke din røv!! :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. November, 2015 Slemmert skrev, for 4 minutter siden: Men jeg er ikke en Puma! og det var dig der sagde jeg skulle slikke din røv!! :-D Du skal jo fornægte ellers bliver der ingen drama. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Nille skrev, Lige nu: Du skal jo fornægte ellers bliver der ingen drama. Ej.. måske man bare skal være fra Esbjerg. eller noget.. Jeg ser for lidt Paradise.. Måske jeg er for gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. November, 2015 Slemmert skrev, for 3 minutter siden: Ej.. måske man bare skal være fra Esbjerg. eller noget.. Jeg ser for lidt Paradise.. Måske jeg er for gammel Man skal nok være lidt af en bitch selv for at kunne være med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Nille skrev, for 16 minutter siden: Man skal nok være lidt af en bitch selv for at kunne være med Så de piger der har været med i debatten er alle nogle kællinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 13. November, 2015 Nogle lærer aldrig af deres fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. November, 2015 Slemmert skrev, for 1 minut siden: Så de piger der har været med i debatten er alle nogle kællinger? Hmm, hvad er så mændene bag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 13. November, 2015 Hvordan kan det være at denne tråd ikke bliver låst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Hmm, hvad er så mændene bag? Det findes ikke mænd der står bag drama.. Det nægter jeg at tror kan lade sig gøre.. Måske Niller ved noget.. Han er den mandlige kommentatorekspert ved sidelinien ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 932 Skrevet 13. November, 2015 Fran skrev, for 7 minutter siden: Hvordan kan det være at denne tråd ikke bliver låst? Prøv at skrive noget grimt om en moderator.... Så skal du se 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lurendrejeren 79 Skrevet 13. November, 2015 John41 skrev, for 2 minutter siden: Prøv at skrive noget grimt om en moderator.... Så skal du se Hvorfor det? Moderator er flink nok, og så er han rund og smidig. Derfor har han nok kunnet overleve i hele tre år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. November, 2015 Slemmert skrev, for 3 minutter siden: 1.Det findes ikke mænd der står bag drama.. Det nægter jeg at tror kan lade sig gøre.. Måske Niller ved noget.. 2. Han er den mandlige kommentatorekspert ved sidelinien 1- Åh jo, der er drama quens and gents alle steder 2. Hmmmmm! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Slemmert er allerede en bitch det er ikke nok. Man skal også være en interessant og opmærksomheds søgende bitch. Som mig. Selvom jeg selvfølgelig ikke er en bitch. Jeg er ret sød. Jeg er Schweiz. Jeg producere bare chocolade og andre søde sager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. November, 2015 Claire skrev, for 1 minut siden: Slemmert er allerede en bitch det er ikke nok. Man skal også være en interessant og opmærksomheds søgende bitch. Som mig. Selvom jeg selvfølgelig ikke er en bitch. Jeg er ret sød. Jeg er Schweiz. Jeg producere bare chocolade og andre søde sager. Dont we all Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Claire skrev, for 4 minutter siden: Slemmert er allerede en bitch det er ikke nok. Man skal også være en interessant og opmærksomheds søgende bitch. Som mig. Selvom jeg selvfølgelig ikke er en bitch. Jeg er ret sød. Jeg er Schweiz. Jeg producere bare chocolade og andre søde sager. Siger du at jeg ikke er interessant?! og en bitch er jeg ikke blevet kaldt siden jeg lage røv til Anni fra Thisteds lyster for 10 år siden.. Måske et svin, dawg, tyr eller hingst.. bare helst dyr af hankøn!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 13. November, 2015 John41 skrev, for 19 minutter siden: Prøv at skrive noget grimt om en moderator.... Så skal du se Det tør jeg ikke. Jeg har før haft problemer med en moderator, hvorefter jeg fik denne besked: "Du tildeles et advarsel point, da du åbenbart ikke forstod beskeden i første omgang." Så nu lader jeg som om jeg forstår alt. Inklusive det jeg ikke forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Slemmert skrev, for 4 minutter siden: Siger du at jeg ikke er interessant?! og en bitch er jeg ikke blevet kaldt siden jeg lage røv til Anni fra Thisteds lyster for 10 år siden.. Måske et svin, dawg, tyr eller hingst.. bare helst dyr af hankøn!! ...det skal du gøre dig fortjent til. Men ok ja. Måske hingst. Har du nogensinde set dem bedække? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Claire skrev, for 1 minut siden: ...det skal du gøre dig fortjent til. Men ok ja. Måske hingst. Har du nogensinde set dem bedække? HAHAha.. ej så slem er jeg da heller ikke, .. synes du?!.. (det kan du ikke huske ) Der er ihvertfald min størrelsen til forskel haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Jeg mente nu mere ankommer med høje vin og svingende pik og vakler derfra, 2 minutter senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg