Århusman 113 Skrevet 11. November, 2015 (edited) Den numse er da til at dø for. Nogen som har planer om besøg?? De to første billeder er fake, men derfor kan hun stadig være et besøg værd. https://annoncelight.dk/showad/196658 Redigeret 11. November, 2015 af Århusman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2015 De er allesammen fake. Men derfor kan pigen jjo være god nok. Personligt så har jeg intet problem med fake billeder, så længe pigen er god nok. Det er jo ikke alle der vil have deres billeder hængende her i tid og evighed, fordi de lige har fået en god ide ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 12. November, 2015 Og (måske) til trøst for nogle skriver hun at anal "kun hvis du har en meget lille pik". Så kommer man der og siger selvsikkert: Jeg kan jo nok ikke få anal også - og hun så ser på én og svarer: Jo det er fint :-0 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. November, 2015 Du skal da bare sige til hende at du har en lille pik, og så overraske hende, når hun vender røven til.. Bare husk at holde godt fast!!! (ej det tror jeg sku jeg gør, PIS nu bliver jeg liderlig igen! ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg