Gæst Skrevet 13. November, 2015 Når jeg en gang imellem giver en 'like' til en skribent for en fornuftigt indlæg. får jeg en pop-up med 'you are not allowed to give a reputation to this user' hvorefter man kun kan trykke OK, hvilkert jeg selvfølgelig gør, og min 'like' bliver' øjensynlig også accepteret, men det er da en underlig melding at få. Nogen der kan forklare dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 13. November, 2015 Nej, ikke umiddelbart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2015 Ups, der gik min 'like' lige i gennem uden 'fejlmelding'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 14. November, 2015 Men så røg du selv ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 14. November, 2015 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Men så røg du selv ud? Det er da en dislike der vil noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. November, 2015 (edited) Ledelsen er nok ikke så meget for FAQ Redigeret 14. November, 2015 af holstebronx Ironi kan forekomme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 14. November, 2015 Det minder meget om mine oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg