Tyren6 22 Skrevet 14. November, 2015 Kan I hjælpe en Fynbo som skal til hovedstaden næste tirsdag. Søger som overskriften beskriver. Har I nogle spændende anbefalinger og link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand 129 Skrevet 14. November, 2015 Kimora eller Monique Magnifique er gode bud. Tiffany er også populær. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeglad 322 Skrevet 14. November, 2015 Ja Kimora, Monique og Tiffany er sikre valg til GFE med tungekys. Tirsdag er Monique hos Mon Cherie. Tiffany hos Seduction Girls og Pussy Galores. Kimora også hos SG og PG har kun vagt andre dage. Men den allerbedste anbefaling tilkommer Laura. Hun har også vagt tirsdag, hos Sexy Club i Gladsaxe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren6 22 Skrevet 14. November, 2015 Pigeglad skrev, for 4 minutter siden: Ja Kimora, Monique og Tiffany er sikre valg til GFE med tungekys. Tirsdag er Monique hos Mon Cherie. Tiffany hos Seduction Girls og Pussy Galores. Kimora også hos SG og PG har kun vagt andre dage. Men den allerbedste anbefaling tilkommer Laura. Hun har også vagt tirsdag, hos Sexy Club i Gladsaxe. Takker. Laura ser især sprød ud, men desværre rammer jeg først Kbh hen under aftenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 14. November, 2015 Råd fra en tidligere fynbo: Bestil tid hos Tiffany. Hendes kunder kommer i tætte skarer, men du kan være sikker på en god behandling. Jeg er allerede misundelig på dig, men det kan jeg jo selv gøre noget ved. Hun er ubeskrivelig lækker. Som brun chokolade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 15. November, 2015 Hvis du skal overnatte på hotel kan du jo overveje Gina Faith. https://annoncelight.dk/showad/194602 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 15. November, 2015 Sara Her er klart en overvejelse værd. Har besøgt hende et par gange og det var hyggeligt, frækt og lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg