kasperhansen02 4 Skrevet 15. November, 2015 (edited) Jeg har haft adskillige gode oplevelser med en SB kaldet StinnaE (26 år) på siden. Hun er sygeplejerskestuderende Da jeg første gang skrev til hende, var eg tiltrukket af hendes lange, flotte ben på hendes profilbillede. Det skulle vise sig, at hun havde meget mere. Efter at have skrevet en del beskeder med hende, blev vi enige om at mødet skulle koste 2500. Det er en del penge, men efter vores korrespondance , virkede hun virkelig fornuftig. Jeg mødte hende hjemme hos hende, hvor jeg blev godt modtaget - dog med beskeden om, at vi, ved et eventuelt andet møde, ikke kunne være hos hende. Lejligheden var overordentlig ren og velindrettet. Da de bor 4 veninder i en lejlighed, er dette grunden til at hun ikke kan have mænd hjemme normalt. Jeg blev tilbudt drikkevarer vist rundt. Jeg følte mig med det samme hjemme. Jeg mødte en velartikuleret og yderst reflekterende ung kvinde. Vi sad en times tid og talte om alt og intet, inden hun gav mig den fulde GFE og viste mig ind i hendes seng. Her var hun intet mindre end fantstisk! Jeg har herefter mødt hende flere gange. Grunden til at jeg skriver herinde, er at afstanden mellem os er meget stor. Jeg bor på Lolland og hun i København. Jeg håber virkelig at hun får en god SD, der vil tage sig af hende. Enten økonomisk eller med gaver. - K Redigeret 15. November, 2015 af kasperhansen02 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH_MM 20 Skrevet 15. November, 2015 Genialt. Super troværdigt og overhovedet ikke reklameagtigt. Dejligt, du har haft nogle gode oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperhansen02 4 Skrevet 16. November, 2015 Jeg tænkte det var et sted hvor man kunne give anmeldelse af sin SB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1279 Skrevet 16. November, 2015 Tag dig ik' af det Kasper Nogle folk har ondt i røven når andre har fede oplevelser, og i særdeleshed når dette er dine eneste indlæg på forummet.. Det kan gøre folk lidt jaloux tilpas Fedt du havde held i sprøjten (.. så at sige) :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 16. November, 2015 kasperhansen02 skrev, for 12 timer siden: Jeg har haft adskillige gode oplevelser med en SB kaldet StinnaE (26 år) på siden. Hun er sygeplejerskestuderende Da jeg første gang skrev til hende, var eg tiltrukket af hendes lange, flotte ben på hendes profilbillede. Det skulle vise sig, at hun havde meget mere. Efter at have skrevet en del beskeder med hende, blev vi enige om at mødet skulle koste 2500. Det er en del penge, men efter vores korrespondance , virkede hun virkelig fornuftig. Jeg mødte hende hjemme hos hende, hvor jeg blev godt modtaget - dog med beskeden om, at vi, ved et eventuelt andet møde, ikke kunne være hos hende. Lejligheden var overordentlig ren og velindrettet. Da de bor 4 veninder i en lejlighed, er dette grunden til at hun ikke kan have mænd hjemme normalt. Jeg blev tilbudt drikkevarer vist rundt. Jeg følte mig med det samme hjemme. Jeg mødte en velartikuleret og yderst reflekterende ung kvinde. Vi sad en times tid og talte om alt og intet, inden hun gav mig den fulde GFE og viste mig ind i hendes seng. Her var hun intet mindre end fantstisk! Jeg har herefter mødt hende flere gange. Grunden til at jeg skriver herinde, er at afstanden mellem os er meget stor. Jeg bor på Lolland og hun i København. Jeg håber virkelig at hun får en god SD, der vil tage sig af hende. Enten økonomisk eller med gaver. - K Og et link https://sugardaters.dk/show?alias=StinnaE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 22. November, 2015 tak for en SUPER anmeldelse - og for at der er link til pigen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. November, 2015 Lyder som en rigtig god oplevelse, hun er lidt svær at bedømme, på den måde hun sidder på billedet, men virker slank & fit Nu er jeg lidt "Bryst"-mand, hvordan var hun udstyret "i det område"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 12. Marts, 2016 Har også skrevet med hende, hun skulle være ved at flytte pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 28. November, 2017 Hun er aktiv igen og fås billigere end tidligere ca 1500~2000 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kmd Skrevet 28. November, 2017 Hun er pro har profil Prøv at Google hendes telefonnummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 14. December, 2017 Guest kmd skrev, den 28/11/2017 at 18:46: Hun er pro har profil Prøv at Google hendes telefonnummer Hvad menerdu med pro? Har hun en sexmassage annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 17 Skrevet 14. Juni, 2018 Guest kmd skrev, den 28/11/2017 at 18:46: Hun er pro har profil Prøv at Google hendes telefonnummer Er der nogen der kan verificere denne oplysning, evt via PB. StinnaE er den frækkeste pige jeg nogensinde har været sammen med, hende ville jeg gerne møde igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 14. Juni, 2018 Tror ikke StinnaE er mig bekendt ikke aktiv på sd for tiden. Et halvt år siden jeg så hende sidst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 4. August, 2020 StinnaE er tilbage Nogen der har mødt hende i denne omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ss22 Skrevet 5. August, 2020 Guest kmd skrev, den 28.11.2017 at 18:46: Hun er pro har profil Prøv at Google hendes telefonnummer Send pm med hendes nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 5. August, 2020 TorbenMadsen skrev, for 22 timer siden: StinnaE er tilbage Nogen der har mødt hende i denne omgang? Hvor finde du hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 5. August, 2020 Gammel rotte skrev, for 2 minutter siden: Hvor finde du hende? Samme sd profil som hun altid har brugt... Se ovenfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. August, 2020 https://sugardaters.com/da/profile/OLZB2mMWqE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg