Gæst Skrevet 20. November, 2015 Nogen der kender hende her - https://annoncelight.dk/showad/196673 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 20. November, 2015 molly1234 skrev, for 9 minutter siden: Nogen der kender hende her - https://annoncelight.dk/showad/196673 ja det kiki 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 20. November, 2015 Har Kiki tatoveringer? Store/små? Kan ikke finde noget om tatoveringer i de gamle tråde om Kiki. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2015 [email protected] skrev, for 2 timer siden: ja det kiki Har også kikket de gamle tråde igennem. Hun skal da have et besøg, hvis det er hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornydog 23 Skrevet 20. November, 2015 Hun ser meget lækker ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2015 Nogle der har været på besøg ved hende???:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2015 (edited) Det har jeg for ca. en time siden. Virkelig en flot pige. Hun er pænere i virkligheden end de billeder. Hyggelige sted hun har også. Jeg holdt kun 15 min :P, håber jeg holder længere hvis jeg får chancen igen. Hold da op en krop Jeg var lidt nervøs men hun fik mig hurtigt til at glemme det. Redigeret 20. November, 2015 af Oncevil Flere oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 20. November, 2015 Oncevil skrev, for 8 minutter siden: Det har jeg for ca. en time siden. Virkelig en flot pige. Hun er pænere i virkligheden end de billeder. Hyggelige sted hun har også. Jeg holdt kun 15 min :P, håber jeg holder længere hvis jeg får chancen igen. Hold da op en krop Jeg var lidt nervøs men hun fik mig hurtigt til at glemme det. Havde hun store eller små tatoveringer, eller slet ingen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2015 Dane skrev, for 1 minut siden: Havde hun store eller små tatoveringer, eller slet ingen? Hun havde lidt små og en enkel skrift ting, halv stor, ganske pænt og diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2015 Oncevil skrev, for 22 minutter siden: Det har jeg for ca. en time siden. Virkelig en flot pige. Hun er pænere i virkligheden end de billeder. Hyggelige sted hun har også. Jeg holdt kun 15 min :P, håber jeg holder længere hvis jeg får chancen igen. Hold da op en krop Jeg var lidt nervøs men hun fik mig hurtigt til at glemme det. Kommer hun tilbage igen. Snakkede hun noget om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2015 Nope det sagde hun intet om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2015 Oncevil skrev, for 1 minut siden: Nope det sagde hun intet om Pokkers også. Har huset fuldt af gæster, så har svært ved at smutte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg