giganten 56 Skrevet 20. Februar, 2016 Hun er meget pæn, flot figur, pæne bryster, snakker godt dansk, hun ser ung ud. hun sagde hun før havde været ved 123, med et smil på læberne. Hun gir kun HJ nu. Men stadig, 800,- det er sku for meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 20. Februar, 2016 Hos , 123, har der så vidt jeg ved kun været moni , anna, Ae og demi , altså så vidt jeg ved ..... og moni ,anna og demi er der endnu . så mund ikke det er Ae, hun var nu ellers super til det hele . VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 20. Februar, 2016 Ae ser vel ikke ligefrem ung ud (selvfølgelig afhængig hvor gammel man selv er), men det kunne måske være en fra 123's forgænger Smile Orkide. Der kostede det nemlig 800 kr. for massage med HJ. Pigen kunne godt være hende jeg blev betjent af der engang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 20. Februar, 2016 Ok, ja det kan være , jeg har ikke haft fornøjelsen at være der den gang det hed Smile Orkide VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 21. Februar, 2016 Hun afløste Ae, som nu kalder sig Be, men ved heller ikke om der er rigtigt, for som sagt, hun havde et smil på læberne da hun sagde det. Hvor hun elles havde været ville hun ikke ud med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bossen8 2 Skrevet 23. Februar, 2016 (edited) Ja det er for ringe og for dyrt... Finder et andet sted!!!! mener hun er fra Vejle Redigeret 23. Februar, 2016 af Bossen8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 23. Februar, 2016 Bee (Ae) som er på billederne på hjemmesiden, er meget rar, venlig, sød og giver god massage til fin pris, vil stadig komme der, men går igen hvis hun ikke har tid eller er der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messias 0 Skrevet 27. Februar, 2016 Jeg havde også en dårlig oplevelse med ovenstående der i går fredag.fik en elendig massage og bliv snydt med.tiden.stoppede med massagen 10min før tiden. Kom ikke der mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bossen8 2 Skrevet 29. Februar, 2016 Nej, gider heller ikke mere...... Der er heldigvis andre steder..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lækkermand 25 Skrevet 21. Marts, 2016 Har besøgt dem 1 gang, og tror det bliver ved det. Om Ae/Bee eller hvad hun nu hedder muligvis arbejder der , eller ikke gør, ved jeg ikke. Der var fire på arbejde. Der var tre gamle tanter (sikkert søde mennesker), men man kommer jo ikke for at snakke, så ingen af dem skulle have fornøjelsen af min gynter. Den sidste kvinde så meget godt ud. Massagen var OK, men når hendes overfrakke hele tiden er i vejen, fordi det er koldt i lokalet, så siger jeg nej tak. Men de tilbyder alt, og hende, der masserede mig, ville jeg gerne have set uden tøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg