jadukada 120 Skrevet 25. November, 2015 (edited) Nikoline ved pigekollektivet i Randers, på deres hjemmeside er hun ikke en del af pigerne mere. Er hun stoppet, eller har hun søgt andre græsgange? Redigeret 25. November, 2015 af jadukada Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. November, 2015 Hey. Kan meddele at hun er stoppet i branchen. knus line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 25. November, 2015 Øv osse, en skam jeg ikke nåede at besøge hende. Men tak for dit svar selv om det ikke lige var det svar jeg havde håbet på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 30. Januar, 2016 Det er ærgerligt hun er stoppet, for hun er godt nok en dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 30. Januar, 2016 Hej Line. Ved du om Claire også er stoppet helt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 30. Januar, 2016 Lange skrev, for 4 minutter siden: Hej Line. Ved du om Claire også er stoppet helt? Jeg har hørt hun også er stoppet helt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 30. Januar, 2016 Øv altså. Først Daniella og så Claire. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg