tyren12 1 Skrevet 25. November, 2015 Hej derude.. Nogen der ved om det overhovedet er til at opdrive et hotel hvor man allerede kan checke ind kl 11 eller 12? Det er vigtigt for mig fordi jeg skal mødes med en pige og vi har kun til kl 15 så det nytter ikke hvis check ind er kl 14 eller 15 Hvis ikke er der nogen der ved om man kan leje værelser eller andet på timebasis!? Mvh Tyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 25. November, 2015 på en del hoteller kan du købe dig til tidlig check in, ved det er mulig ved First hotels, men prisen er også derefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 25. November, 2015 Det er kun, at ringe til hotellet, har aldrig oplevet det som et problem, når jeg har haft brug for det i forbindelse med mit arbejde. Pite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 25. November, 2015 Ja, der ligger et i Houston Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 25. November, 2015 tyren12 skrev, for 2 timer siden: Hej derude.. Nogen der ved om det overhovedet er til at opdrive et hotel hvor man allerede kan checke ind kl 11 eller 12? Det er vigtigt for mig fordi jeg skal mødes med en pige og vi har kun til kl 15 så det nytter ikke hvis check ind er kl 14 eller 15 Hvis ikke er der nogen der ved om man kan leje værelser eller andet på timebasis!? Mvh Tyren hvor i landet holder du til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 25. November, 2015 Siden du kun skal bruge det i dagstiden, så spørg på et dagsværelse. Der flere hoteller der har en bedre pris på et værelse kun i dagstiden. Har selv brugt det til et "møde" en enkelt gang. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 25. November, 2015 tyren12 skrev, for 5 timer siden: Hej derude.. Nogen der ved om det overhovedet er til at opdrive et hotel hvor man allerede kan checke ind kl 11 eller 12? Det er vigtigt for mig fordi jeg skal mødes med en pige og vi har kun til kl 15 så det nytter ikke hvis check ind er kl 14 eller 15 Hvis ikke er der nogen der ved om man kan leje værelser eller andet på timebasis! Prøv at ring til et hotel du er interesseret i og forklar dem situationen at du gerne vil mødes under lidt hyggelige omstændigheder med en veninde - hvis de vil have kunder i butikken, skal de nok finde en fordelagtig løsning - sidst fik jeg en aftale om sen udtjekning til kr. 500,- og en flaske gratis rødvin som velkomstgave med i købet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5193 Skrevet 26. November, 2015 Har altid tjekket ind kl 10 uden problemer men husk at ringe et par dage i forvejen så er det som regl aldrig et problem for Hotellet at have et værelse klar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg