hoho92 24 Skrevet 25. November, 2015 Var idag igen på besøg i Flensborg https://sexnord.net/profile/9993/Flensburg/Jasmin pigen på billede af hende og meget charmerende. Valgte hende, da hun ligner min vens lille søster. Hahah. Købte en halv time for 80 euro plus slikkeri til 25 euro. Blev tilbud bad før og efter. Selve sexen er ganske normalt og ikke de stor stønden dog gøre hun en indstats for at man bliver tilfredsstillet ( der mangle bare blowjob uden kondom ) hun er god til at sidde ovenpå. Men hvis man kan lide en lille røv så har hun den perkte til doggy doggy hun kigger slet ikke på tiden. Jeg var ud på gaden igen efter 40 minutter, hvor jeg var op og spise døner der ligger længere oppe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cthulhu 11 Skrevet 25. November, 2015 Hun kigger ikke på tiden fordi hun har snydt dig på kontanterne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 26. November, 2015 Ja, det var f.... dyrt. Prisen er jo helt oppe i P-Club niveau! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 30. November, 2015 Prisen var vel incl. et gavekort på en døner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 30. November, 2015 Jeg ser man i en anden tråd taler om Flensburg priser, Hvad er "normal" prisen her? Jeg var i Harzen få et stykke tid siden og slap - hos en moden Thai - for en ½ time med Mega fransk (uden slug), dansk og græsk i alt 80€. Hvad skal jeg forvente at måtte betale i Flensburg for en sådan pakke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 30. November, 2015 hoho92 skrev, den 25/11/2015 19.17.54: Købte en halv time for 80 euro plus slikkeri til 25 euro. Dvs. € 105,- ? undrer mig lidt at du måtte betale ekstra for slik inde i selve Flensburg, derimod koster det ekstra på P-clubben, hvor det ville passe med prisen. ErnieT skrev, for 33 minutter siden: Jeg var i Harzen få et stykke tid siden og slap - hos en moden Thai - for en ½ time med Mega fransk (uden slug), dansk og græsk i alt 80€. Hvad skal jeg forvente at måtte betale i Flensburg for en sådan pakke? Måske € 100,- eller mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg