serveU 325 Skrevet 27. November, 2015 Er der virkelig kun en anmeldelse af Sara tilgængelig? Kunne godt tænke mig at høre om der er andre med erfaringer, både gode og dårlige https://www.eroguide.dk/forum/topic/46460-domina-sara-k%C3%B8benhavn-aarhus/#comment-377376 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medicalfetish 119 Skrevet 28. November, 2015 Hej, jeg har besøgt Sara mange gange. Sara er en erfaren pige, og stadig villig til at lære nye ting. Hendes priser er fornuftige og hun er til at tale med. Jeg har haft nogle vilde seancer med hende og flere at hendes dejlige slavetøser. Hun har mange gæster hvor man ofte kan få langtidsbondage mens hun ordner den anden gæst. Men som med så mange andre ting, så er det altid bedre når kemien er på plads og man kender hinanden. Mine sessions har det med at blive ret tekniske, hvilket hun også klarer ok. Forberedelse er nøglen til succes. håber du får en god tur. /MF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glade_lars 61 Skrevet 2. December, 2015 Jeg har også haft glæden af at besøge Sara og hun er en dejlig pige. Og så tæller det på plus siden at hun er vild med at dresse sig i latex. Hun er ikke på niveau med Domina Anita eller D. Simone eller Lady Iris men skøn er hun nu alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 3. December, 2015 Jeg skal besøge hende mandag, og jeg glæder mig helt vildt! det er mit 3 besøg. og for hver gang er det levet bedre og bedre! Vil klart anbefale at besøge hende ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 3. December, 2015 Og forresten, så er jeg der hele dagen Mandag hvis nogen løster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest h20 Skrevet 5. December, 2015 Hej ServeU. Har tidligere læst dine beretninger med interesse, da det virker til at vi meget jagter den samme type oplevelser. Jeg har besøgt Sara en enkelt gang og havde desværre ikke en positiv oplevelse - endte faktiske med at stoppe seansen og gå efter forholdsvis kort tid. Jeg er ikke tvivl om Domina Sara er teknisk dygtigt, men for mig var der 2 absolutte no-gos: Vi startede fint ud med at aftale grænser, bl.a. ikke noget der ville give længereværende mærker. Disse aftaler blev på ingen måder overholdt. Viste sig at det rum hvor seansen blev afholdt havde uskærmede vinduer med indsyn fra et stort antal beboelsesejendomme. Ingen forståelse for at det ikke var en type oplevelse jeg ønskede Som ovenstående nok giver udtryk for så er jeg selvfølgeligt lidt bitter over oplevelsen, men jeg fornemmede ikke på nogen måde en kvalitet ud over hvad man ellers kan finde der retfærdiggjorde problemerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 7. December, 2015 jeg har besøgt sara 3-4 gange, og kun haft gode oplevelser med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg