J@n38 84 Skrevet 27. November, 2015 Kunne det her ikke være en falsk profil? ------------------------------------------------------- Hej med jer dejlige fyre jeg er en ung pige. Håber i er klar på noget frækt og jeg er selvfølgelig klar på det meste! Jeg er 24 år store bryster en god røv og blondine. Priserne kan vi bare skrives om men omkring 600kr for en halv time 1 time 1000kr Håber vi ses kys kys Linda -------------------------------------------------------- Link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/197496 Jeg har prøvet at skrive til profil for at se, om jeg kunne lave en aftale? Jeg fik følgende svar tilbage: "Hvad". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 27. November, 2015 Jo bare det med prisen oser langt væk af en som har lavet en falsk profil, hvilket svaret "hvad" tyder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. November, 2015 Ja det betyder jo nok st pigebarnet ikke aner at hun er på annoncelight, det er nok en tumpe af en x fyr der har lavet annoncen. Måske du skulle gøre hende opmærksom på at hun er blevet glædespige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. November, 2015 J@n38 skrev, for 31 minutter siden: Kunne det her ikke være en falsk profil? ..... Jeg har prøvet at skrive til profil for at se, om jeg kunne lave en aftale? Jeg fik følgende svar tilbage: "Hvad". Hvis du mener, at der er tale om en falsk profil, så anmeld den, så kigger de på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. November, 2015 Det er nederen hvis ikke hun selv har lavet annoncen og det måske er en forsmået ex kæreste der har oprettet den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 28. November, 2015 troldmanden skrev, den 27/11/2015 17.01.20: Hvis du mener, at der er tale om en falsk profil, så anmeld den, så kigger de på det. Sjovt nok..nu gik jeg herind for at se om denne Linda var anmeldt på nogen måde herinde de sidste dage..og BINGO..det var hun så. Jeg har skrevet frem og tilbage med "hende" siden ovenstående annonce kom på EL, og det hele er endt med at hun skriver en masse om hun er fattig studerende og mangler penge til en elregning. "hun ville gemme missen til mig,hvis jeg kunne betale hendes regning nu,og så skulle jeg ikke betale på tirsdag"...... Jeg skrev at jeg ikke kunne finde på det så længe jeg ikke havde mødt hende, og fik så dette svar,som jo gjorde mig endnu mere nysgerrig " ..så ja...hold jer væk..hun er en simpel snyder det er sikkert. Linda Lorenzen Føj til kontakter 18:11 Troede lige vi haavde opbygget tillid.. Så du mener jeg ikke Troværdig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg