Keld-drengen 35 Skrevet 28. November, 2015 Hejsa venner hvor skal man tage hen af her i Viborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 28. November, 2015 (edited) Cille: https://annoncelight.dk/showad/172112 Hvis du vil have en virkelig oplevelse NB. søg anmeldelser under "Malene Vang" Redigeret 28. November, 2015 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 28. November, 2015 Jeg kan godt lide den nedre grænse, som Cille har - ikke noget med at knalde småknejte under 30 Desuden sender hendes annonce en masse gode vibrationer. Hvis jeg selv var til kvinder i fyrrerne, så var jeg smuttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 28. November, 2015 Malene Vang / Cille er en lorteoplevelse Hun kan ikke sutte pik, hun snakker hele tiden og har en masse mærkelige små ceremonier hun skal igennem. Derudover har hun vel kneppet flere hundrede fyre uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eg1 17 Skrevet 28. November, 2015 Kan ikke anbefales - var nysgerrig - det kostede mig 850 spir - de dårligste penge jeg nogensinde har givet ud. Enig med Jingle Balls - en masse ceremonier mv. - virkede modsat på mig - lille mand ville ikke være med. Det franske - ved ikke hvad jeg skal kalde det. Men så er det prøvet - og jeg trækker på smilebåndet hver gang jeg ser hendes annonce - hun mener vist selv at hun er "guds gave til folket" - jeg siger bare go fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 28. November, 2015 Hun er speciel, det skal indrømmes - men, må jo ligesom også selv gøre en indsats for at skabe lidt god kemi og ikke bare tro man får det hele serveret. Se min anmeldelse her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/16360-malene-vang-i-viborg/?do=findComment&comment=141302 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vegasus 16 Skrevet 29. November, 2015 Malene er satme vild. Har altså kun oplevet "ritualet" med vandet. Men herregud. Hun hælder 2 glas vand op, mens jeg vasker pikken og så er det det. Betragt det som en servicehum kan godt lide at snakke. Men jeg tror hun kan lide at kneppe endnu mere. De gange jeg har kneppet hende (og det er ikke så få), har hun været sød og imødekommende. Har ikke kigget på uret. Og har bestemt været en god oplevelse. Hun kommer altid med en kompliment, omend jeg ikke er noget specielt. Og jeg sørger naturligvis altid for at fortælle hende, hvor fræk og sød hun er. Hun hviner, skriger og lægger bestemt ikke en dæmper på sig selv. Hun sprøjter og bliver meget våd og vil kneppes i både hovede og røv. Desuden sluger hun hver en dråbe. Er sikkker på hun kan lokkes med til det meste, hvis kemien er der. Måske også uden gummi. Men det er ike noget jeg er blevet tilbudt. Hvis hun skulle have kneppet nogen uden gummi, er det sgu ikke værre end at vi selv må sørge for at få gummi på, hvis vi ikke er med på den leg. Nå! Jeg kan mærke det rykker i pikken, så jeg må nok hellere få bestilt en tid igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg