Gæst Skrevet 29. November, 2015 Jeg tester lige om jeg har tilladelse til at poste uploads fra min computer lidt bryst.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. November, 2015 Når jeg klikker på linket, får jeg mulighed for at åbne filen med min video afspillet eller downloade den til min computer. Det kunne være fint, hvis der kunne sættes en videoafspiller ind på selve boardet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6867 Skrevet 29. November, 2015 Milfine skrev, for 2 minutter siden: Jeg tester lige om jeg har tilladelse til at poste uploads fra min computer lidt bryst.mp4 Kære Milfine - om det er tilladt eller ej, det ved jeg ikke; - men din video kan afspilles uden problemer og den er med lyd - meeeeeen 8 sekunder er ikke meget, disk op med noget mere Mange hilsner Nyder livet og de 8 sekunder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. November, 2015 Tak Så blev jeg så meget klogere Uargh lyd! Den havde jeg glemt alt om.... Jeg må hellere lade være med at diske op med mere....endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 29. November, 2015 Nyder livet skrev, for 7 minutter siden: Kære Milfine - om det er tilladt eller ej, det ved jeg ikke; - men din video kan afspilles uden problemer og den er med lyd - meeeeeen 8 sekunder er ikke meget, disk op med noget mere Mange hilsner Nyder livet og de 8 sekunder Rolig nu, det er snart jul og hvem ved hvad hun finder på af andre frække sager Dette var vores 1. adventsgave - 3 tilbage 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. December, 2015 Milfine skrev, den 29/11/2015 at 22:40: Tak Så blev jeg så meget klogere Uargh lyd! Den havde jeg glemt alt om.... Jeg må hellere lade være med at diske op med mere....endnu Nej Nej det er fint.. bliv bare ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 1. Januar, 2016 Er det bare mig som ikke kan få klippet til at virke på iPhone? Ved godt at jeg ikke er det store it geni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 2. Januar, 2016 PrinceCharming skrev, den Sunday, November 29, 2015 at 21:35: Når jeg klikker på linket, får jeg mulighed for at åbne filen med min video afspillet eller downloade den til min computer. Det kunne være fint, hvis der kunne sættes en videoafspiller ind på selve boardet. Enig, men det er desværre ikke en mulighed pt. Forumsoftwaren understøtter det ikke. Som det er nu, har man valget mellem at uploade fra egen EDB maskine, og det bliver så postet som et link. Som Milfine gjorde. Eller, man kan uploade filmen til en delingstjeneste, som youtube eller vimeo, og embedde den i et indlæg, som her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg