Gæst Skrevet 30. November, 2015 Hej. Nogen der har besøgt dette sted, der kan fortælle lidt om pigerne og ydelserne. http://www.relaxmassage-aalborg.dk overvejer et besøg i denne uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. December, 2015 Stedet ser godt ud. På billederne hvert fald. Jeg følger lige med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 1. December, 2015 Hej Stupido Ja, du har ret. Du kan roligt aflægge en visit. Du kan evt. få yderligere info på en PM.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 1. December, 2015 Aalborg skrev, for 6 timer siden: Hej Stupido Ja, du har ret. Du kan roligt aflægge en visit. Du kan evt. få yderligere info på en PM.... Du må også gerne sende til mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 1. December, 2015 Aalborg skrev, for 10 timer siden: Hej Stupido Ja, du har ret. Du kan roligt aflægge en visit. Du kan evt. få yderligere info på en PM.... Hej Aalborg - også gerne en PM til mig. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
v709000 1 Skrevet 2. December, 2015 Vil være taknemmelig hvis du også delagtiggør mig:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daffy 3 Skrevet 2. December, 2015 Aalborg skrev, den 1. december 2015 kl. 09.30.22: Hej Stupido Ja, du har ret. Du kan roligt aflægge en visit. Du kan evt. få yderligere info på en PM.... Måske jeg også kunne få info om stedet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 2. December, 2015 (edited) Var der efterhånden ikke nemmere at skrive en anmeldelse her.. *Edit var en slå fejl.. Redigeret 2. December, 2015 af PerZ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 2. December, 2015 Jeg har været der, da det var næsten nyt. Jeg fik en happy ending af en køn yngre thaipige. Der er garanteret skiftet ud i medarbejderne flere gange siden, men det er mit indtryk fra den gang, at man kunne forhandle om alle ydelser. Jeg vil gerne høre om mere aktuelle erfaringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren1981 7 Skrevet 2. December, 2015 Har ikke været der. Aalborg, du må gerne sende mig et pm så jeg ikke laver noget dumt når jeg kommer forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 3. December, 2015 Jeg skal til Ålborg i morgen - så jeg vil meget gerne vide, om det er der, jeg skal kigge indenfor....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren1981 7 Skrevet 4. December, 2015 jeg tager en tur forbi der I aften. Jeg skal nok komme med en opdatering. Det første hun spurgte om I telefonen var om jeg ville have en ung pige. Det lyder lovende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren1981 7 Skrevet 6. December, 2015 Hej igen, jeg var en tur forbi på fredag. Jeg aftalte at komme forbi kl 18:00, men grundet uventet trafik var jeg ikke der før kl 18:15. Jeg ville have en time, men grundet forsinkelsen var der kun muligt med en halv time. Jeg mødte hende med det lange hår der er på hjemmesiden, hun var meget venlig og forstående med forsinkelsen. Når vi skulle snakke penge og ydelser var prisen meget høj og hun var tilbageholden med at give fuldpakke. Vi fik aftalt massage med afslutning og en rabat som jeg synes var rimelig. Hun gav en fin hård massage og god afslutning, Efterfølgende aftalte vi at næste gang kunne jeg godt få fuldpakke til en god pris. Hvis der skulle være noget negativt, så er det de høje priser, men alt er til forhandling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 8. December, 2015 Fyren1981 skrev, den 06-12-2015 02:40:29: Hej igen, jeg var en tur forbi på fredag. Jeg aftalte at komme forbi kl 18:00, men grundet uventet trafik var jeg ikke der før kl 18:15. Jeg ville have en time, men grundet forsinkelsen var der kun muligt med en halv time. Jeg mødte hende med det lange hår der er på hjemmesiden, hun var meget venlig og forstående med forsinkelsen. Når vi skulle snakke penge og ydelser var prisen meget høj og hun var tilbageholden med at give fuldpakke. Vi fik aftalt massage med afslutning og en rabat som jeg synes var rimelig. Hun gav en fin hård massage og god afslutning, Efterfølgende aftalte vi at næste gang kunne jeg godt få fuldpakke til en god pris. Hvis der skulle være noget negativt, så er det de høje priser, men alt er til forhandling Tak for anmeldelse ,og i andre stop nu det pjat med at at sende i pb ,så går dette forum ligesom i sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 8. December, 2015 Icemand skrev, for 49 minutter siden: Tak for anmeldelse ,og i andre stop nu det pjat med at at sende i pb ,så går dette forum ligesom i sig selv Jeps, enig. Med mindre der er helt særlige grunde til det, så skal anmeldelser/erfaringer selvfølgelig deles med fællesskabet, hvis man alligevel bruger tiden på at skrive dem ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 Fyren1981 skrev, den 6. december 2015 at 02:40: Hej igen, jeg var en tur forbi på fredag. Jeg aftalte at komme forbi kl 18:00, men grundet uventet trafik var jeg ikke der før kl 18:15. Jeg ville have en time, men grundet forsinkelsen var der kun muligt med en halv time. Jeg mødte hende med det lange hår der er på hjemmesiden, hun var meget venlig og forstående med forsinkelsen. Når vi skulle snakke penge og ydelser var prisen meget høj og hun var tilbageholden med at give fuldpakke. Vi fik aftalt massage med afslutning og en rabat som jeg synes var rimelig. Hun gav en fin hård massage og god afslutning, Efterfølgende aftalte vi at næste gang kunne jeg godt få fuldpakke til en god pris. Hvis der skulle være noget negativt, så er det de høje priser, men alt er til forhandling Hvad gav du for massage og afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldgaard 0 Skrevet 2. Januar, 2016 Hej Er der nogen der har besøgt Relax Massage i Aalborg www.relaxmassage-aalborg.dk overvejer at besøge stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg