lhrn 122 Skrevet 1. December, 2015 (edited) Hej jeg har været hos Kayly og på koldingvej i Vejle med stor succes og vil høre om der er andre i Vejle der er gode gerne lidt former og ikke for gammel, helst under 40 og med mulighed for fuld pakke og meget gerne sport i 2 eren , jeg har kigget lidt på listen og søgt lidt i forummet men vil gerne hører erfaringer fra andre. Takker Redigeret 1. December, 2015 af lhrn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 3. December, 2015 Kan du fortælle lidt om koldingvej er det den unge pige og hvordan var massagen og pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 3. December, 2015 Hende jeg massage af var ikke specielt ung og massagen var ok dog rigeligt med olje. Efterfølgende pakke blev leveret til UG en for mig pæn pige med gode bryster. Ved ikke hvad hun hedder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DEN GODE 11 Skrevet 5. December, 2015 lhrn skrev, den 1/12/2015 13.50.59: Hej jeg har været hos Kayly og på koldingvej i Vejle med stor succes og vil høre om der er andre i Vejle der er gode gerne lidt former og ikke for gammel, helst under 40 og med mulighed for fuld pakke og meget gerne sport i 2 eren , jeg har kigget lidt på listen og søgt lidt i forummet men vil gerne hører erfaringer fra andre. Takker ja prøv top thaimassage ive er begyndt igen med alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg