Toybox 12 Skrevet 1. December, 2015 (edited) Jeg besøge Jannie på hendes fødselsdag 30/11. Jeg havde et par fantastiske timer sammen med en mega sød,sjov og meget nærværende pige,som er nem at være i selvskab med Hun er veltalende,meget velduftende,og bestemt meget vanedannende,er bestemt IKKE sidste gang jeg besøger hende i et par timer. Redigeret 1. December, 2015 af Toybox 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kig Her 1 Skrevet 1. December, 2015 Har du et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 1. December, 2015 Kig Her skrev, for 8 minutter siden: Har du et link til hende? https://www.eroguide.dk/forum/profile/23194-jannie/?tab=field_core_pfield_12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 1. December, 2015 Mange gange tak for de dejlige ord. Jeg havde selv nogle dejlige timer, og jeg vil bestemteste frem til flere. Knuser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Observator 292 Skrevet 3. December, 2015 Jeg har ryddet op i tråden og uddelt relevante advarsler. Ved mistanke om falske anmeldelser og misbrug bruges anmeldelsesfunktionen, i stedet for gætterier og provokationer i tråden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prebenmikkelsen 32 Skrevet 15. Februar, 2016 vil gerne prøve denne brugstøs, men synes hun er svar at få svar fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
apollodrengen 29 Skrevet 15. Februar, 2016 Prebenmikkelsen skrev, for 2 timer siden: vil gerne prøve denne brugstøs, men synes hun er svar at få svar fra. Personligt kan jeg ikke svinge mig selv op til at kalde de dejlige damer for gudinder, men "brugstøs" ligefrem???? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prebenmikkelsen 32 Skrevet 15. Februar, 2016 Ja? Det kalder de sig selv. Jeg kalder ting for hvad det er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 17. Marts, 2016 Preben, det har vi to vidst diskuteret. Det hedder en glædespige. Jeg ved da godt nok ikke lige hvorfra du får at pigerne SEL. Kalder sig det (brugstøs)?! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2016 Prebenmikkelsen skrev, den 15/2/2016 at 17:26: Ja? Det kalder de sig selv. Jeg kalder ting for hvad det er. seriøst knægt.. prøv lige at omtale en dame rigtig det er slet ikke iorden at kalde folk for sådan noget det er utrolig at du kan få fat i en pige når skriver sådan om os piger Prebenmikkelsen skrev, den 15/2/2016 at 13:15: vil gerne prøve denne brugstøs, men synes hun er svar at få svar fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 17. Marts, 2016 Tourettes syndrom, bær over med ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2016 Prebenmikkelsen skrev, den Monday, February 15, 2016 at 12:15: vil gerne prøve denne brugstøs, men synes hun er svar at få svar fra. Prebenmikkelsen skrev, den Monday, February 15, 2016 at 16:26: Ja? Det kalder de sig selv. Jeg kalder ting for hvad det er. Hvor har du observeret det henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miniraser 51 Skrevet 18. Marts, 2016 (edited) Prebenmikkelsen skrev, den 15/2/2016 at 13:15: vil gerne prøve denne brugstøs, men synes hun er svar at få svar fra. Hvordan synes du selv din "score-taktik" fungerer for dig? Redigeret 18. Marts, 2016 af Miniraser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 19. Marts, 2016 Prebenmikkelsen skrev, den 15-02-2016 at 13:15: vil gerne prøve denne brugstøs, men synes hun er svar at få svar fra. Håber virkeligt at det er en fejl det du skriver!!! Det er total nedværdigende og kalde en kvinde det :o Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg