Hop til indhold
castielz

Golden Thai Wellness Frederiksberg

Recommended Posts

Hey derude.

Min erfaring inde for thai massage er lille har kun prøvet 2 steder, en i Malmø og så på Frederiksberg.

Jeg gik idag og havet lyst til en god omgang massage, jeg har nogle problemer med ryggen hvis jeg ligger for lang tid ned.

Jeg sad lidt på vej til kbh og søgte efter nogle gode steder at få en omgang massage, og jeg stødte på Golden Thai Wellness , og priserne lød ganske fornuftig 500 kr. for en time's thaimassage. jeg ringer og får en tid med det sammen.

jeg kommer ind til en butik med 2 store facade vinduer og jeg tænker når det ser sgu ret pænt ud men dog meget puplic, jeg går ind og bliver taget godt imod af en middelalderen kvinde som henviser mig til deres kælder. 

Jeg går dernede og kommer ned i en lavluftet kælder hvor man skal bøje sig for ikke at ramme vandrør osv. og bliver ledt ind i et af deres små værelser, hvor efter jeg bliver mødt af hende som skal give mig massage en pæn kvinde på de 32 kommer ind med lå kort nederdel og en pæn top. jeg ligger mig til rette halv nervøs. men hun er sød og meget velkommende og tager det hele med et dejligt smil.
rummet man bliver lukket ind i er pænt men med dårlig udluftning.

selve massagen var ganske fornuftig kan mærke hun tager til og finder de steder hvor jeg er øm, og det får hun ganske fornuftigt rettet op på. 

efter 40 min af min massage spørger hun fordi hun har lagt mærk til det tredje ben, om jeg vil have ekstra jeg høre hende så hvad prisen og hvad det indebære og hun siger 1 kilo for det hele. og jeg får forhandlet det hele ned til en rimlig fornuftig pris

(det skal siges dette her er en del personlig erfaring generelt til sex jeg har mødt få tøser der har kunne få mig til at komme på kort tid)

hun går ud og henter et kondom, og låser derefter døren. hvori hun smiler og begynder at tage tøjet af . 
efter få min bang så er jeg færdig :

Jeg har valgt at give dette sted 8/10 point god service tilbud om at få en øl bagefter top nice. 

http://www.goldenthaiwellness.dk/cms/index.php?Velkommen_til_Thai_Massage

DER BLEV TILBUDT BAD EFTER MASSAGEN 

Redigeret af castielz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...