Hop til indhold
Pigeforskeren

Pernille - en ny stor blondine.

Recommended Posts

For et lille års tid siden fandt jeg på Sexyclub's sider billeder af en dejlig langbenet blondine, - Hun hed den gang Julia, - Jeg har skrevet om hende en gang i februar. - Siden har hun skiftet navn til Candy. Hun arbejdede lidt forskellige steder, og for tiden ser det ud til, at hun udfolder sig i Helsingør. - Svenskerne skal da også have glæde af hendes talenter, men vi var vist flere, der savner hende lidt.

Nu er der så hos Sexyclub dukket nye billeder op af en ny pige - også en stor blondine med langt hår og lange flotte ben. Hun hedder Pernille. Jeg er åbenbart til store blondiner med smukke lange ben. Jeg er begejstret.

http://www.sexyclub.dk/girls/pernille3/index.php

Pernilles hår er affarvet, det er ingen hemmelighed, men hendes nu lyse store manke af hår er dejlig at se på og rode i. Hun er let sminket med mascara og læbestift, men hun virker alligevel sød og enkel. Hun smiler, så man føler sig overbevist om, at hun virkelig mener det - smilet altså.

Hendes bryster beskrives som C-størrelse. Jeg ville måske mene en B-C-størrelse, men de er naturlige og rigtige. De bøjer lidt nedad med fremadpegende brystvorter. De er til at gribe fat i, og det har Pernille ikke spor imod.

Hendes ben er perfekt velformede, og de er lækre at vikle sig selv ind i. Vi lå, og vi kyssede - grundigt - med tunge - vi krammede. jeg stak finger i hendes skede, medens hun med hænderne tog sig grundigt af pik og kugler. - Og imedens snakkede vi let og utvungent. Ind imellem hører man en lidt syddansk dialekt i Pernilles tale. Charmerende. - Vi kneppede med kys og øjenkontakt. Det er overflødigt at bemærke, at Pernille var nærværende under hele vores samvær (en time). Det bankede på døren. Hvor lang tid har vi så? - spurgte jeg. - Bare rolig - hun skal nok banke igen - var Pernilles kommentar. Jeg fik min fulde tid. 

Ellers er der ikke så meget andet at sige end - det var dejligt.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Pigeforskeren for en godt anmeldelse!

Jeg besøgte Candy lang tid siden, i starten af 2015, da hun var hos Sexyclub. Hun er en meget smuk og søde pige. Hun kysser meget godt. Jeg også savner hende. :)

Er der nogen som kan tale mig, hvor hun er hos nu, bortset fra Citygirls i Elsinore og pussygalores i Frederiksberg? Elsinore er meget fjern. Hun er uheldigvis ikke på vagtplan hos Pussygalores. 

Mange tak! :)

(Jeg kan kun lidt dansk, så jeg ikke kan skrive lang)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pernille lyder fristende! :-) Kunne forskeren mon sige lidt om omfanget af Pernilles eventuelle tatoveringer? Ingen, få/små eller mange/store?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 3 timer siden:

Pernille lyder fristende! :-) Kunne forskeren mon sige lidt om omfanget af Pernilles eventuelle tatoveringer? Ingen, få/små eller mange/store?

Nu håber jeg, jeg husker korrekt. Jeg mener bestemt ikke, hun havde tatoveringer overhovedet. Jeg må vist hellere genopfriske oplevelsen med hende. Det har jeg nu trængt til længe. Jeg har bemærket, at hun ikke er på planen hos SexyClub i denne uge. Det er forhåbentlig en kortvarig undtagelse. - forhåbentlig bliver du også glad for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Pigeforskeren skrev, den 2/12/2015 at 19:32:

også en stor blondine med langt hår og lange flotte ben. Hun hedder Pernille. Jeg er åbenbart til store blondiner med smukke lange ben. Jeg er begejstret.

WOW - lyder da super lækkert

Kan forskeren svare på to hurtige:

1. Hvor stor er en stor blondine, jeg synes ikke at billederne indikerer "stor" ?
  2. Hvad var prisen for en hyrde-time med vidunderet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
legesyg skrev, for 2 timer siden:

WOW - lyder da super lækkert

Kan forskeren svare på to hurtige:

1. Hvor stor er en stor blondine, jeg synes ikke at billederne indikerer "stor" ?
  2. Hvad var prisen for en hyrde-time med vidunderet ?

Mit gæt vil være 170-175 cm. 

Prisen var på det tidspunkt 2.100 kr. Jeg ved at man på Sexyclub siden har hævet prisen til 2.200 kr for en time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
69Niels skrev, 1 time siden:

Hun har tatoveringer og snart hele den ene arm....øv....hun er ca. 175 cm. høj.

Tænk, de tatoveringer havde jeg "fortrængt". Undskyld fejl-huskningen. Men hun er sågu' lækker alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Pigeforskeren skrev, for 1 minut siden:

Mit gæt vil være 170-175 cm. 

Prisen var på det tidspunkt 2.100 kr. Jeg ved at man på Sexyclub siden har hævet prisen til 2.200 kr for en time.

OK, så at hun er stor, det er kun i højden - ikke at hun er halv- eller helfed :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
legesyg skrev, for 8 minutter siden:

OK, så at hun er stor, det er kun i højden - ikke at hun er halv- eller helfed :) 

Dejligt - så kan hun bestemt være et besøg værd, når jeg kommer retur fra min Sex-tour igennem Prag's natteliv  (herom skal I nok få at høre)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til Niels og forskeren. Havde håbet at hun var fri for blæk. Surt for os som foretrækker naturlig hud. Men så tiltrækker hun nok nogle andre i stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I can confirm what Pigeforskeren said in his post. I visited Pernille last Friday for the first time:

1. She offers a lot of kisses

2. A lot of eye contacts from beginning to the end

3. No rush. You get the full time with her :)

(IMO, very few girls in this business actually do this)

4. She has a little bit of tattoo (personally, I don't have any problem with that)

5.Her breasts are about B-C size

6. She is very kind and dedicated to her job

I had great time with her and I was very satisfied :):) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...