Zonk 210 Skrevet 2. December, 2015 Nogen der har prøvet denne lille søde sag:-) https://www.eroguide.dk/forum/topic/46825-ung-pige-amager/#comment-380047 Lad mig høre jeres erfaringer:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. December, 2015 Nej - har ikke besøgt hende. Et godt råd: læs annoncen mindst to gange til, før du tager kontakt! Mine nakkehår stritter!!!!!!! Lignende annoncer er set før: prøv evt. søgning her på lille EG! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 2. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 3 minutter siden: Nej - har ikke besøgt hende. Et godt råd: læs annoncen mindst to gange til, før du tager kontakt! Mine nakkehår stritter!!!!!!! Lignende annoncer er set før: prøv evt. søgning her på lille EG! Og lig det i rette forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. December, 2015 AlfaN skrev, for 2 minutter siden: Og lig det i rette forum. Har du ikke citeret og korrekses bare lidt forkert her????????? Du mener vel TS!!?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zonk 210 Skrevet 2. December, 2015 AlfaN skrev, for 8 minutter siden: Og lig det i rette forum. hvad mener du med det alfaN? Ville du være bekymret for et besøg der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zonk 210 Skrevet 2. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 5 minutter siden: Har du ikke citeret og korrekses bare lidt forkert her????????? Du mener vel TS!!?? hvad er TS? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. December, 2015 (edited) Zonk skrev, for 1 minut siden: hvad er TS? Trådstarter. Jeg har bedt stormændene oppe på kommandobroen om at flytte tråden til rette sted. Redigeret 2. December, 2015 af Krølle Bølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. December, 2015 Zonk skrev, for 11 minutter siden: hvad mener du med det alfaN? Ville du være bekymret for et besøg der? Du har skrevet en efterlysning i et forum for anmeldelser. Tag det stille og roligt - styrmændene oppe på kommandobroen skal nok flytte tråden, når de har drukket kaffe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg