Manson 2 Skrevet 3. December, 2015 Skal man købe abonnement for at kunne sende beskeder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2015 Hej Jo, hvis du vil sende beskeder på sugardaters, så skal du købe abonnement. Dette gælder, hvis du som jeg har registreret dig som "sugardad" og vil skrive til "sugarbabes". Som du kan se på billedet, så er jeg IKKE betalende medlem lige for tiden. Jeg ved ikke, hvordan det er, hvis man er "boytoy" eller "sugarmamma". P.S. En anden gang, så prøv venligst at være mere specifik i din overskrift og dit indlæg. Det gør det nemmere for os andre at hjælpe dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manson 2 Skrevet 3. December, 2015 Ærgerligt, så kort og godt man skal oprette en ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 4. December, 2015 De første 3 dage er man medlem gratis og kan derfor skrive og modtage breve og se private album. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 4. December, 2015 Arne Jensen skrev, for 14 minutter siden: og se private album. Men vel kun hvis man får lov af vedkommende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manson 2 Skrevet 4. December, 2015 Jeg har nu oprettet det i 2 dage men kan intet sende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 4. December, 2015 Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden: Men vel kun hvis man får lov af vedkommende? Ja, det er rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg