Kig Her 1 Skrevet 3. December, 2015 Miss kinky Line, nogen der ved hvad der blev af denne frække kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 3. December, 2015 SØG og du skal finde som skrevet står i den store bog ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 3. December, 2015 Line er desværre stoppet, det er vist kun en lille eksklusiv (og forbandet heldig) udvalgt skare der ser hende i dag? Jeg er desværre ikke i denne gruppe, men hun var godtnok super-fræk og sød mens hun var i gang. Så det er bestemt en savnet kvinde! Hvis hun planlægger comeback er jeg der på stedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 26. December, 2015 Enig med T Boner ! Jeg savner hende også! Ohh hvem der dog bare ville hook mig op med hende igen, er der ingen der har hendes email adresse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen8600 23 Skrevet 29. December, 2015 Jeg kender en lærkerede og så siger jeg ikke mere Godt nytår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 29. December, 2015 (edited) Ja hun knepper på livet løs. Vil du ha hendes nummer? Læs venligst her: § 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning. vh Qivitoq Redigeret 30. December, 2015 af Qivitoq tilbud om videregivelse af priv. nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eks Miss Kinky 12 Skrevet 21. Oktober, 2016 Hej alle sammen I kender mig som Miss Kinky Line Jeg har valgt at komme med at lille surt opstød der der åbenbart stadig væk går rygter om at jeg stadig væk skulle være lidt igang... Derfor den her lille bøn ..JEG ER HELT STOPPET..jeg håber i respekter mit privatliv. derfor under det mig at vedkommende siger at han ordner mig ????? du må forveklser mig med en anden søde ...jeg mærker ihverfalder ikke noget til det eller pengene ?? så hvis du ved hvor vi mødes så sig enlig frem ??? tror din miss kinky line er en anden..der er ihverfald ikke mig beklager jeg er et helt andet sted i mit ny liv og langt væk fra det gamle liv.. skulle jeg i mod mine forventninger starte op igen .. vil i som de første få det at vide . glædelig jul og knusser kys og kram fra Eks Miss Kinky Line PS. det er kun info besvare ikke..håber på forståelse og gensidigt respekt knusser 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 21. Oktober, 2016 Eks Miss Kinky skrev, for 19 minutter siden: Hej alle sammen I kender mig som Miss Kinky Line Jeg har valgt at komme med at lille surt opstød der der åbenbart stadig væk går rygter om at jeg stadig væk skulle være lidt igang... Derfor den her lille bøn ..JEG ER HELT STOPPET..jeg håber i respekter mit privatliv. derfor under det mig at vedkommende siger at han ordner mig ????? du må forveklser mig med en anden søde ...jeg mærker ihverfalder ikke noget til det eller pengene ?? så hvis du ved hvor vi mødes så sig enlig frem ??? tror din miss kinky line er en anden..der er ihverfald ikke mig beklager jeg er et helt andet sted i mit ny liv og langt væk fra det gamle liv.. skulle jeg i mod mine forventninger starte op igen .. vil i som de første få det at vide . glædelig jul og knusser kys og kram fra Eks Miss Kinky Line PS. det er kun info besvare ikke..håber på forståelse og gensidigt respekt knusser Respekt!!! Du ønskes al mulig held og lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nian1978 15 Skrevet 21. Oktober, 2016 Eks Miss Kinky skrev, for 18 minutter siden: Hej alle sammen I kender mig som Miss Kinky Line Jeg har valgt at komme med at lille surt opstød der der åbenbart stadig væk går rygter om at jeg stadig væk skulle være lidt igang... Derfor den her lille bøn ..JEG ER HELT STOPPET..jeg håber i respekter mit privatliv. derfor under det mig at vedkommende siger at han ordner mig ????? du må forveklser mig med en anden søde ...jeg mærker ihverfalder ikke noget til det eller pengene ?? så hvis du ved hvor vi mødes så sig enlig frem ??? tror din miss kinky line er en anden..der er ihverfald ikke mig beklager jeg er et helt andet sted i mit ny liv og langt væk fra det gamle liv.. skulle jeg i mod mine forventninger starte op igen .. vil i som de første få det at vide . glædelig jul og knusser kys og kram fra Eks Miss Kinky Line PS. det er kun info besvare ikke..håber på forståelse og gensidigt respekt knusser Godt at høre fra dig igen, og selvfølgelig skal dit privatliv respekterer fuldt ud:-) Håber stadig på at du en dag skulle få lyst til den branche igen, du er absolut en ener uden sidestykke og absolut det bedste jeg nogensinde har brugt penge på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 23. Oktober, 2016 Gemme dig helt er nok lidt svært for dig Da du er let genkendelig Jeg har ihertfald set dig et par gange i byen Men selfølgelig respektere vi dit privatliv fuldt ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse 12 Skrevet 29. November, 2020 Er der nogen der har fundet en afløser som bare minder en lille smule om hende. ????. for hun var helt sikkert en fantastisk kvinde at tilbringe tid med som man ikke lige kan glemme igen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 282 Skrevet 29. November, 2020 Elly skrev, den 23.10.2016 at 12:19: Gemme dig helt er nok lidt svært for dig Da du er let genkendelig Jeg har ihertfald set dig et par gange i byen Men selfølgelig respektere vi dit privatliv fuldt ud og det følte du lige du absolut måtte ud med.... håber du nu føler dig rigtig intressant og VIP..... fatter ikke du bare glæder dig over hvis du ser hende og så holder din kæft her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 30. November, 2020 biker skrev, for 16 timer siden: og det følte du lige du absolut måtte ud med.... håber du nu føler dig rigtig intressant og VIP..... fatter ikke du bare glæder dig over hvis du ser hende og så holder din kæft her. Vedkommende skrev det for over 4 år siden? Og har desuden ikke været herinde siden februar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 30. November, 2020 MrLovaLova skrev, for 23 minutter siden: Vedkommende skrev det for over 4 år siden? Og har desuden ikke været herinde siden februar Nej, man skal passe på med hvad man skriver herinde. Lige pludselig når man mindst venter det, så skal man stå til ansvar for noget man engang skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 282 Skrevet 30. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 13 timer siden: Nej, man skal passe på med hvad man skriver herinde. Lige pludselig når man mindst venter det, så skal man stå til ansvar for noget man engang skrev. man bør da altid stå på mål for hvad man skriver . det ansvar forældes da ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 1. December, 2020 biker skrev, for 12 timer siden: man bør da altid stå på mål for hvad man skriver . det ansvar forældes da ikke.. Nej, men en ting er, at det er skrevet i efteråret 2016 og en anden ting er, at der er tale om en ganske tilforladelig orientering til Kinky Line om, at hun er - for nogle - et kendt ansigt i byen og det synes personen jo egentlig bare hun skal vide. Mere som en orientering til hende om, at hun ikke bare som sådan kan vaske tavlen helt ren. Den måde hun har markedsført sig som GP - det gør det lidt sværere at vende helt tilbage til et almindelig liv uden købesex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg