hillerslev 21 Skrevet 3. December, 2015 Hej. Var lige en tur forbi Lena i Odense i går, og jeg skulle ha fortsat videre. For det bliver under ingen omstændigheder en gentagelse, intet af det der står i annoncen blev jeg præsenteret for, tantekys lige lidt sut på brystvorterne nåde ikke under bæltestedet før hun spurgte om hun skulle sutte og det var rimligt nok 5 min, når skal han ikke ind i varmen op og ride ranke (der var lysten ved at fordufte) så hurtig i missionæren for bare at få lidt ud af det. Hun er på Sexpiger, hun er også sommetider i Vejle. Når jeg modtager besøg lægger jeg vægt på diskretion, gensidig respekt, hygiejne og sikker sex. I døren møder du mig diskret sminket, med lange ægte lakerede negle, høje hæle og kjole. Hvad du ikke kan se når jeg åbner døren for dig er mine luxsuriøse pikanterrier der gemmer på mine kvindelige former. Som du kan få adgang til Jeg fik det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 162 Skrevet 3. December, 2015 Hej hillerslev træls med en dårlig oplevelse. Kan det skyldes dårlig kemi/kommunikation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 4. December, 2015 Hej Alle Hvis det er Danske Lena der tales om, kan jeg kun tilslutte mig, hun lover en masse i sine annoncer og når man ringer hende op for, at aftale. Med det kniber lidt med at holde standraden når det kommer til stykket. Hun har også skiftet navn et par gange, ved ikke om det har været for, at ryster dårlig omtale af Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg