fynboen11 106 Skrevet 5. December, 2015 Hvem er frækket af håndbold kvinderne? Hvem kunne tænkes en hyggestund med hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 5. December, 2015 Mon man kunne tage hele holdet!!! Sikken fest vi får .......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. December, 2015 Nogle af de gamle herinde savner vel valgmuligeden, Lene Rantala 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 91tr Skrevet 5. December, 2015 Er sikker på at Anja Andersen kan give et HJ der kan huskes i et par dage... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sarsar Skrevet 5. December, 2015 Klart Lotte Grigel eller Sandra Toft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenny-mand 301 Skrevet 5. December, 2015 Kristina Kristiansen ku jeg da godt tænke mig at invitere hjem og se min samling af landbrugsfaglige blade;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 6. December, 2015 91tr skrev, for 20 timer siden: Er sikker på at Anja Andersen kan give et HJ der kan huskes i et par dage... Er hun mon ikke stadig kun til piger/piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2015 Sarsar skrev, for 21 timer siden: Klart Lotte Grigel eller Sandra Toft 91tr skrev, for 21 timer siden: Er sikker på at Anja Andersen kan give et HJ der kan huskes i et par dage... Kenny-mand skrev, for 20 timer siden: Kristina Kristiansen ku jeg da godt tænke mig at invitere hjem og se min samling af landbrugsfaglige blade;) Sig mig lige... er de ikke alle sammen til kvinder ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2015 holstebronx skrev, for 41 minutter siden: Sig mig lige... er de ikke alle sammen til kvinder ?? Det er jo derfor, de er så eftertragtede af mændene!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 2 minutter siden: Det er jo derfor, de er så eftertragtede af mændene!!!!! Tjae, det er jo bare spild af energi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 Arne Jensen skrev, for 1 time siden: Er hun mon ikke stadig kun til piger/piger Alt kan købes for penge, så længe tilbuddet er attraktivt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2015 Jazz skrev, for 13 minutter siden: Alt kan købes for penge, så længe tilbuddet er attraktivt nok. Mon! Jeg tvivler. Måske over år - hvem ved! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 6. December, 2015 Burgaard er squ da også bare en steg! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 I'll take all for the team! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 21 minutter siden: Mon! Jeg tvivler. Måske over år - hvem ved! Undskyld, my bad, troede vi talte om politikkere ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2015 Jazz skrev, for 2 minutter siden: Undskyld, my bad, troede vi talte om politikkere ......... Politikere kan man IKKE stole på! Men brug af borgernes penge - det kan de! Tilbage til håndvoldsspillerne - dem kan man lide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 Ville det være for meget, at bede Dansk Håndbold Forbund, at udleverer et regnbue farvet armbånd, til måtte-gnaskerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Januar, 2018 @ppdså du deler billeder på et offentligt tilgængelig forum af en pige hvis telefon er blevet hacket og billederne delt mod hende vilje! Du er godt nok en sølle størrelse! Hvad med at uplode nogle billeder af dig selv med ansigt og det hele? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 16. Januar, 2018 (edited) AalborgLook skrev, for 17 minutter siden: @ppdså du deler billeder på et offentligt tilgængelig forum af en pige hvis telefon er blevet hacket og billederne delt mod hende vilje! Du er godt nok en sølle størrelse! Hvad med at uplode nogle billeder af dig selv med ansigt og det hele? 2. Klik 1. Gå ind på Google 2. Skriv navn og nude og så kommer de frem.. Jeg skriver ikke at det er de billeder jeg lægger op er fra hendes telefon.. Det er ikke en dobbeltgænger? Alt privat som ligger på sin mobil kan blive brugt imod en på en uheldig måde, hvis det kommer i de forkertes hænder. Redigeret 16. Januar, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 16. Januar, 2018 ppd skrev, for 29 minutter siden: 2. Klik 1. Gå ind på Google 2. Skriv navn og nude og så kommer de frem.. Jeg skriver ikke at det er de billeder jeg lægger op er fra hendes telefon.. Det er ikke en dobbeltgænger? Alt privat som ligger på sin mobil kan blive brugt imod en på en uheldig måde, hvis det kommer i de forkertes hænder. Uanset hvor let tilgængeligt noget er, så skal i IKKE dele noget på EG, som i udemærket er klar over ikke er gjort lovligt offentlig tilgængelig!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MagicS Skrevet 30. Januar, 2018 Kristina Kristiansen helt sikkert! Hun er så åndssvag lækker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg