Nille 6301 Skrevet 6. December, 2015 (edited) Jeg er generelt imod skabeloner og at sætte folk i båser, længe leve mangfoldigheden. Nogle anmeldelser er på 5 linjer det skal der også være plads til. Så jeg synes TS's forslag er overkill. Redigeret 6. December, 2015 af Nille 3 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2015 Nille skrev, for 2 minutter siden: Jeg er generelt imod skabeloner og at sætte folk i båser, længe leve mangfoldigheden. Nogen anmeldelse er på 5 linjer det skal der også være plads til. Så jeg synes TS's forslag er overkill. Nogle anmeldelser er jo også mere fortællingen om et godt besøg, end en rating af besøget / glædes pigen. 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 (edited) Østerbroen skrev, for 1 time siden: http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=824&sid=efe08d6a78bf2f0890c8e94c8446a4d9 Hvad er problemet? Hvilken indlæg kom først? Anede ikke sitet eksisterede før Molly gjorde mig opmærksom på det og så gør jeg da nytte af det. Men interessant at talk2us, på trods af ganske elendig og fjendtling layout, åbenbart har en del "voyeurs" fra eroguide.dk. Det bekræfter blot at der er "vinter-træk" i gang. Hvis det er BigDick der er bag sitet, så skal han være glad. Redigeret 6. December, 2015 af Roland Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2015 Roland: Et godt råd - stop nu!!!!!!! Venlig ment! Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 3 minutter siden: Roland: Et godt råd - stop nu!!!!!!! Venlig ment! Du er sjov men jeg ved ikke engang hvorfor du er det. Hmmmm.. Hvad sker der hvis jeg ikke stopper? Tager du en anden hat på? Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2015 Roland skrev, Lige nu: Du er sjov men jeg ved ikke engang hvorfor du er det. Hmmmm.. Hvad sker der hvis jeg ikke stopper? Tager du en anden hat på? Nu går jeg altså ikke med hat! Jeg springer af vognen nu og stopper. Du flytter dig jo ikke en manomikromillimeter! God aften! Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 1 minut siden: Nu går jeg altså ikke med hat! Jeg springer af vognen nu og stopper. Du flytter dig jo ikke en manomikromillimeter! God aften! Øhhh.. det er bare et forslag, så jeg skal ikke gøre andet at være åben for ideer. Det er bare et et oplæg til diskussion. Du gav dit bidrag i går, så hvorfor deltage igen i dag hvis du intet har at bidrage med? Jeg opfattede dit forrige indlæg som en trussel Et godt råd - stop nu!!!!!!! Venlig ment! . Du kan forklare hvorfor du har magt til at true med både "Et godt råd" og "Venlig ment". Kan du ikke lide ændringer? Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2015 Roland skrev, for 1 minut siden: Øhhh.. det er bare et forslag, så jeg skal ikke gøre andet at være åben for ideer. Det er bare et et oplæg til diskussion. Du gav dit bidrag i går, så hvorfor deltage igen i dag hvis du intet har at bidrage med? Jeg opfattede dit forrige indlæg som en trussel Et godt råd - stop nu!!!!!!! Venlig ment! . Du kan forklare hvorfor du har magt til at true med både "Et godt råd" og "Venlig ment". Kan du ikke lide ændringer? Egentlig var jeg stået af. Men: Det var dog en opfattelse der vil noget! Jeg foreslår du anmelder mig til kommandobroen for trusler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 (edited) Krølle Bølle skrev, for 3 minutter siden: Det var dog en opfattelse der vil noget! Jeg foreslår du anmelder mig til kommandobroen for trusler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Behøver jeg virkelig det? Kan du ikke bare tage det op selv? Du er godt i gang med at afspore tråden. Dine indlæg handler SLET IKKE om forslagene og tjener kun som afsporing og støj, så du behøver slet ikke deltage. Redigeret 6. December, 2015 af Roland Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2015 Jernsvinet skrev, for 3 timer siden: Ku´ vi bare få folk til at lave en ordentlig overskrift i både efterlysninger og anmeldelser, så ville meget være nået. Jeg har ikke observeret at det skulle være i problem i anmeldelserne, men kun i efterlysningerne. Generelt bryder jeg mig ikke om at man trækker noget ned over hovedet på folk og der skal også være plads til at man frit kan udfolde sin kreativitet. Derfor kan jeg heller ikke tilslutte mig Rolands forslag, men jeg kan dog godt se positive elementer i det også, som fx det punkt om hun brugte ægte billeder. Der er anmeldelser herinde, der kun er skrevet i få sætninger og de kan umuligt berige os med nogle oplysninger. Ved at der er en rettesnor for det en anmeldelse KAN indeholde, så vil man måske kunne hjælpe nogle af dem, der ikke er så gode til at skrive anmeldelser. Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. December, 2015 (edited) Når jeg skal vælge den næste pige at være sammen med, så kigger jeg på hendes billeder og læser hendes annonce. Ofte står der dog meget lidt, og billederne er tit tvivlsomme. Så er det jo rart, hvis der lige ligger en anmeldelse af pigen på Eroguide. Det kan ofte give en "strømpil" for, hvem jeg skal møde og hvad hun er for en. Men også kun en strømpil, for et så intimt møde med et andet menneske vil altid være individuelt. Og en "mangelfuld" annoncetekst kan nogen gange dække over at ikke alle kunder bliver tilbudt alle ydelser. Med dette i hukommelsen, er en helt personlig anmeldelse at foretrække, for den stiller ikke på samme måde krav om en bestemt oplevelse til alle kunder. Men hvis du ønsker nærmere oplysninger, så spørg; det er vi mange der gør, det er med til at skabe debat og liv. Jeg er selv en af dem, som jævnligt skriver anmeldelser. At skrive om oplevelsen, er næsten som at besøge pigen igen. Skriveprocessen er en bearbejdning af følelser. Det er en begejstring, som skal udtrykkes. Det er helt fint, når andre kan bruge anmeldelsen; men jeg skriver altså først og fremmest for min egen skyld. Dette site bæres i høj grad af dem som skriver anmeldelserne; ikke i samme grad af den, som læser dem. En tvangsformalisering af anmeldelserne vil betyde at jeg stopper med at anmelde. Så nej, ingen stramme rammer, tak: "Når du strammer garnet, kvæler du jo barnet". Venlig hilsen Brutus Redigeret 6. December, 2015 af Brutus tryklejf 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Boretårnet 1 Skrevet 7. December, 2015 (edited) Kysseglade Molly skrev, den 6/12/2015 01.38.00: Hvad laver du herinde hvis du er så utilfreds? Undrer mig bare? Vil anbefale talk2us.dk, de kunne godt trænge til en hjælpende hånd, måske du kunne lave din efterlysning der, og ikke malplacerer den under feedback til eroguide.. Det var dog en uforskammet og dum kommentar til en som kommer med et forslag - godt eller dårligt - til at forbedre stedet. I øvrigt er stedet da vist beregnet for mænd og ikke for kvinder. Redigeret 7. December, 2015 af Boretårnet Del dette indlæg Link til indlæg
Boretårnet 1 Skrevet 7. December, 2015 Kysseglade Molly skrev, den 6/12/2015 01.05.48: Ville syntes det var ærgerligt hvis vi piger blev puttet ind i en JA/NEJ formular, med tilhørende stjerner, -det gir ikke særlig meget plads til kreativite fortællinger, men robotlignende skabeloner. Det kan du vel overlade til os mænd som de er skrevet til. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 7. December, 2015 Boretårnet skrev, for 11 minutter siden: Det var dog en uforskammet og dum kommentar til en som kommer med et forslag - godt eller dårligt - til at forbedre stedet. I øvrigt er stedet da vist beregnet for mænd og ikke for kvinder. Øhh nå så... Hvis du ser det som uforskammet, er du da velkommen til at anmelde det? Han kommer ind, brokker sig over eroguide, samt laver en efterlysning efter mandfolk til et nyt site? Syntes da tråden er lidt malplaceret? Hvad er der uforskammet og dumt ved det? At jeg henviser ham til talk2us.dk, er da heller ikke uforskammet? -De kunne godt trænge til en mand med hænderne skruet godt sammen... Hvorfor lige pludselig komme med en underlig kommentar om at stedet er beregnet for mænd og ikke kvinder. Hvor kom det fra? -Har jeg sagt det modsatte da? Næhhh vel? Boretårnet skrev, for 20 minutter siden: Det kan du vel overlade til os mænd som de er skrevet til. Jeg gir da blot et synspunkt med fra den anden side, hvad er der forkert i det? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2015 Kysseglade Molly skrev, for 2 minutter siden: Øhh nå så... Hvis du ser det som uforskammet, er du da velkommen til at anmelde det? Han kommer ind, brokker sig over eroguide, samt laver en efterlysning efter mandfolk til et nyt site? Syntes da tråden er lidt malplaceret? Hvad er der uforskammet og dumt ved det? At jeg henviser ham til talk2us.dk, er da heller ikke uforskammet? -De kunne godt trænge til en mand med hænderne skruet godt sammen... Hvorfor lige pludselig komme med en underlig kommentar om at stedet er beregnet for mænd og ikke kvinder. Hvor kom det fra? -Har jeg sagt det modsatte da? Næhhh vel? Jeg gir da blot et synspunkt med fra den anden side, hvad er der forkert i det? Det kan aldrig svare sig at svare på provokerende indlæg fra helt nyoprettede. Min vurdering er at disse profiler oftest er oprettet med provokation som formål. De forsvinder hurtigst hvis de ikke bliver fodret Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 7. December, 2015 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Det kan aldrig svare sig at svare på provokerende indlæg fra helt nyoprettede. Min vurdering er at disse profiler oftest er oprettet med provokation som formål. De forsvinder hurtigst hvis de ikke bliver fodret Det har du helt ret i, det bliver skrevet bag øret Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2015 Kysseglade Molly skrev, for 11 minutter siden: Øhh nå så... Hvis du ser det som uforskammet, er du da velkommen til at anmelde det? Han kommer ind, brokker sig over eroguide, samt laver en efterlysning efter mandfolk til et nyt site? Syntes da tråden er lidt malplaceret? Hvad er der uforskammet og dumt ved det? Han, altså jeg, brokker sig ikke. Jeg påpeger blot nogle problemer og foreslår en løsning. Mht tråden så blev den flyttet til dette af en moderator. Hvordan kan den så være fejlplaceret? Skal du ikke bare koncenterere dig om det du kan forstå? Kysseglade Molly skrev, for 11 minutter siden: At jeg henviser ham til talk2us.dk, er da heller ikke uforskammet? -De kunne godt trænge til en mand med hænderne skruet godt sammen... Jeg kendte ikke talk2us.dk og tak for info. Stedet trænger da absolut til en kærlig hånd da webamaster tilsyneladende befinder sig i en tidslomme med titelen - "alt godt fra 1998". Men hvordan ved du jeg har hænderne "skruet godt sammen"? Du bidrager med absolut intet konstruktiv og afsporer blot tråden. Jeg foreslår at Krølle Bølle tildeler dig karantæne. Helst nu Kysseglade Molly skrev, for 11 minutter siden: Hvorfor lige pludselig komme med en underlig kommentar om at stedet er beregnet for mænd og ikke kvinder. Hvor kom det fra? -Har jeg sagt det modsatte da? Næhhh vel? Han mener vist bare at sitet er tænkt som et sted til anmeldelse af ludere. Altså på samme måde som man anmelder restauranter eller andre tjenesteydelser. Det er i al fald meldt ud for nylidt at det var hensigten. Det er ikke beregnet til småsnak. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2015 Stabilizer skrev, for 9 minutter siden: det var en bruger der havde karantæne der har oprettet de indlæg for at genere Molly. Men det nye navn er selvfølgelig straks bannet jeg blev opmærksom på det. Bannet? Alså karantæne eller smidt ud? Så vidt jeg kan se kan Roland og Boretårnet stadig skrive? Normalt får man jo karantæne når man skriver i en ny profil, når ens sædvanlige er i karantæne? Det skete jo for bla BX. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2015 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Bannet? Alså karantæne eller smidt ud? Så vidt jeg kan se kan Roland og Boretårnet stadig skrive? Normalt får man jo karantæne når man skriver i en ny profil, når ens sædvanlige er i karantæne? Det skete jo for bla BX. Hvorfor insinuerer du at jeg har karantæne? Hvordan ved du det ? Det må da resultere i karantæne for bagvaskelse! Endda af to personer - Roland (jeg) og Boretårnet i samme afsnit. Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. December, 2015 Roland skrev, den 06-12-2015 19:28:34: Hvad er problemet? Hvilken indlæg kom først? Anede ikke sitet eksisterede før Molly gjorde mig opmærksom på det og så gør jeg da nytte af det. Men interessant at talk2us, på trods af ganske elendig og fjendtling layout, åbenbart har en del "voyeurs" fra eroguide.dk. Det bekræfter blot at der er "vinter-træk" i gang. Hvis det er BigDick der er bag sitet, så skal han være glad. Der venter dig sikkert en "varm" velkomst når du vender tilbage til t2u..... Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2015 (edited) Prinz skrev, for 3 minutter siden: Der venter dig sikkert en "varm" velkomst når du vender tilbage til t2u..... Hvad er "varm" velkomst ? Jeg oprettede mig på talk2us.dk efter Molly gjorde mig opmærksom på sitets eksistens. Men endnu en der kigger med derover..... det er da ganske sigende , selvom det tilsyneladende blot er den lette brigade. Redigeret 7. December, 2015 af Roland Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2015 Hvis psyk. afdeling mangler en patient, så har han sikkert gemt sig herinde bag en profil 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2015 Stabilizer skrev, for 5 minutter siden: tror du blander alting sammen nu boretårnet kan da ikke skrive mere, han har en anden profil herinde som har karantæne, og så har han oprettet en denne nye boretårnetnavn som jo også fik karantæne/blev bannet herinde for en stund roland er ikke boretårnet Atså ganske få indlæg oppe er er en Boretårnet, som skriver, medmindre han har fået karantæne indenfor 2 minutter. Se hans profil, han kan skrives besked til, det kan man ikke hvis modtageren har karantæne. Jeg blander ikke noget sammen. De profiler jeg skrev til Molly det ikke kunne betale sig at svare, fordi de i mine øjne er bevist provokerende er Boretårnet og Roland. Du misforstod vis hvad jeg skrev Jeg kan se at jeg vr lidt hurtig på aftrækkeren for Roland var ikke involveret - BEKLAGER Roland. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2015 Stabilizer skrev, for 5 minutter siden: tror du blander alting sammen nu boretårnet kan da ikke skrive mere, han har en anden profil herinde som har karantæne, og så har han oprettet en denne nye boretårnetnavn som jo også fik karantæne/blev bannet herinde for en stund roland er ikke boretårnet Han blander tingene sammen, men WTF, det betyder ikke rigtig noget... ..og tak for klarificeringen. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2015 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Atså ganske få indlæg oppe er er en Boretårnet, som skriver, medmindre han har fået karantæne indenfor 2 minutter. Se hans profil, han kan skrives besked til, det kan man ikke hvis modtageren har karantæne. Jeg blander ikke noget sammen. De profiler jeg skrev til Molly det ikke kunne betale sig at svare, fordi de i mine øjne er bevist provokerende er Boretårnet og Roland. Du misforstod vis hvad jeg skrev Jeg kan se at jeg vr lidt hurtig på aftrækkeren for Roland var ikke involveret - BEKLAGER Roland. No problem - selvom jeg har lyst til at sparke dig over skinnebennet. Del dette indlæg Link til indlæg