Guest Maii Love Skrevet 26. December, 2015 fynbomanden skrev, for 30 minutter siden: Kære Maii Love ... hvordan kan vi nu være sikre på, at du er ved at være dig selv igen? Burde/skulle/kunne du ikke lave en billeddokumentation på samme måde som da du "ramt" ... jeg ville glæde mig til at se noget dokumentation, der måske endda ikke var så beskåret Glædelig jul og Godt Nytår Guuuuud ja! Nej, hvor dumt af mig Godt nytår herfra - nu uden beskæring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 26. December, 2015 Maii Love skrev, 1 time siden: Guuuuud ja! Nej, hvor dumt af mig Godt nytår herfra - nu uden beskæring Lækre, frække kvinde. Gotta get me some of that soon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 26. December, 2015 Maii Love skrev, for 3 timer siden: Hænderne op eller bukserne ned... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 26. December, 2015 Findes der ikke et billede af regionerne lidt mere syd på? Det er jo der Frankrig ligger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 26. December, 2015 Oralis voluptatem skrev, for 2 timer siden: Findes der ikke et billede af regionerne lidt mere syd på? Det er jo der Frankrig ligger. Har du lige kaldt min hoohaa for Frankrig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2015 Alle der kender denne smukke unge kvinde ved godt hvilke goder der findes syd for navlen, så det behøver ikke videre dokumentation. Hun plejer nu heller ikke vise det frem, så mon ikke de fleste kan leve med det hun har lagt frem. Jeg kan. Ellers er der førstehjælps metoden se/lytte/føle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 27. December, 2015 Fausing skrev, for 2 timer siden: Alle der kender denne smukke unge kvinde ved godt hvilke goder der findes syd for navlen, så det behøver ikke videre dokumentation. Hun plejer nu heller ikke vise det frem, så mon ikke de fleste kan leve med det hun har lagt frem. Jeg kan. Ellers er der førstehjælps metoden se/lytte/føle Jamen kære Fausing Det er slet ikke nødvendigt at forsvare mig (eller min hoohaa) - jeg er en stor pige, og kan sagtens sige fra og til selv Men chancen for at min fifi bliver smækket op her er nærmest ikke-eksisterende, men valget er nu engang et jeg tager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 27. December, 2015 Syd for navlen - Frankrig - Hoohaa - Fifi..... Det var da en fantastisk blanding af "kælenavne" for et af dine skønne "områder", Maii Jeg er helt enig med Fausing (omkring goder mv.) - og jeg er helt enig med Maii (at det er hendes valg). Nuvel, selvfølgelig er det altid rart at lure lidt på slikbutikken, meeeeeeeeeeen det er sg' altid sjovere at besøge den og smage lidt blandet fra alle hylder Og Maii, "stor pige"? Troede det var nogle med lidt ekstra på sidebenene..... din krop er skøn.............. ja ja, I know... ordkløver.... og du refererede nok til din alder - men herre gud, så gammel er du jo heller ikke..... stor pige? Nok nærmere (læs: helt bestemt).... smuk, ung kvinde Or as they say over there..... You're a tasty treat! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 27. December, 2015 Maii Love skrev, for 17 timer siden: Har du lige kaldt min hoohaa for Frankrig? Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg