Hop til indhold
Guest Maii Love

Skal jeg tage på vagt?

Recommended Posts

Guest Maii Love
fynbomanden skrev, for 30 minutter siden:

Kære Maii Love ... hvordan kan vi nu være sikre på, at du er ved at være dig selv igen? Burde/skulle/kunne du ikke lave en billeddokumentation på samme måde som da du "ramt" 8-)8-) ... jeg ville glæde mig til at se noget dokumentation, der måske endda ikke var så beskåret :razz::razz:

Glædelig jul og Godt Nytår

Guuuuud ja! Nej, hvor dumt af mig ;) 

Godt nytår herfra - nu uden beskæring :D 

image.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Findes der ikke et billede af regionerne lidt mere syd på? Det er jo der Frankrig ligger. :twisted::-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love
Oralis voluptatem skrev, for 2 timer siden:

Findes der ikke et billede af regionerne lidt mere syd på? Det er jo der Frankrig ligger. :twisted::-D

Har du lige kaldt min hoohaa for Frankrig? :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alle der kender denne smukke unge kvinde ved godt hvilke goder der findes syd for navlen, så det behøver ikke videre dokumentation. Hun plejer nu heller ikke vise det frem, så mon ikke de fleste kan leve med det hun har lagt frem. Jeg kan. 

Ellers er der førstehjælps metoden se/lytte/føle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love
Fausing skrev, for 2 timer siden:

Alle der kender denne smukke unge kvinde ved godt hvilke goder der findes syd for navlen, så det behøver ikke videre dokumentation. Hun plejer nu heller ikke vise det frem, så mon ikke de fleste kan leve med det hun har lagt frem. Jeg kan. 

Ellers er der førstehjælps metoden se/lytte/føle

Jamen kære Fausing :)

Det er slet ikke nødvendigt at forsvare mig (eller min hoohaa) - jeg er en stor pige, og kan sagtens sige fra og til selv ;) Men chancen for at min fifi bliver smækket op her er nærmest ikke-eksisterende, men valget er nu engang et jeg tager :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syd for navlen - Frankrig - Hoohaa - Fifi..... Det var da en fantastisk blanding af "kælenavne" for et af dine skønne "områder", Maii ;)

Jeg er helt enig med Fausing (omkring goder mv.) - og jeg er helt enig med Maii (at det er hendes valg). Nuvel, selvfølgelig er det altid rart at lure lidt på slikbutikken, meeeeeeeeeeen det er sg' altid sjovere at besøge den og smage lidt blandet fra alle hylder :D

Og Maii, "stor pige"? Troede det var nogle med lidt ekstra på sidebenene..... din krop er skøn.............. :D   ja ja, I know... ordkløver.... og du refererede nok til din alder - men herre gud, så gammel er du jo heller ikke..... stor pige? Nok nærmere (læs: helt bestemt).... smuk, ung kvinde ;) 

Or as they say over there..... You're a tasty treat! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Maii Love skrev, for 17 timer siden:

Har du lige kaldt min hoohaa for Frankrig? :D 

Nej. :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...