champ 428 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, for 29 minutter siden: Så er mine tanker slet ikke ved siden af Tak fordi jeg lige måtte bruge dine tanker og overvejelser, kære medpatient No problemo kære medpatient Tag du bare afsted og hav en fantastisk dag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, for 1 time siden: Jeg er simpelthen så dårlig til svensk, beklager.. Her kan det være en god ide simpelthen at læse det højt for sig själv - evt. et par gange, så man ligesom kommer ind i sprogtonen. PS. evt. kan du jo, indtil dit udslet er helt væk, tilbyde: Rosenfransk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 (edited) Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden: Her kan det være en god ide simpelthen at læse det højt for sig själv - evt. et par gange, så man ligesom kommer ind i sprogtonen. PS. evt. kan du jo, indtil dit udslet er helt væk, tilbyde: Rosenfransk Fransk a la Maii nu hvor vi er ved det internationale Redigeret 6. December, 2015 af Maii Love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, for 3 timer siden: Jeg er simpelthen så dårlig til svensk, beklager.. Men du skriver noget med ingen smitte mellem mennesker, familiemedlem havde det uden at smitte, noget jeg ikke forstår og tilsat lidt ærlighed... Ikke? #dummedansker ..........og noget med vejrguder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 Butch skrev, for 16 minutter siden: ..........og noget med vejrguder Der kan du bare se - jeg må ansætte en tolk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 6. December, 2015 Kære Maii Ud fra din måde at spørge til det her - og dit link til beskrivelse af det i din annonce - så er du jo "hudløst" ærlig omkring det. Hatten af for det - big up - kæmpe respekt. Så kan dine kunder/læster selv vælge til og fra ud fra et fuldt belyst beslutningsgrundlag. Du er en fantastisk kvinde og din omsorg for dine besøgende stråler langt ud af dig med denne åbenhed. Jeg er fan!!! Og jeg ville ikke have det mindste problem ved at omgås dig trods "diagnosen". Du er og bliver en stjerne! Go' vagt - go' fornøjelse - og til dem der besøger dig: Heldige asener! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 indokarami skrev, for 9 minutter siden: Kære Maii Ud fra din måde at spørge til det her - og dit link til beskrivelse af det i din annonce - så er du jo "hudløst" ærlig omkring det. Hatten af for det - big up - kæmpe respekt. Så kan dine kunder/læster selv vælge til og fra ud fra et fuldt belyst beslutningsgrundlag. Du er en fantastisk kvinde og din omsorg for dine besøgende stråler langt ud af dig med denne åbenhed. Jeg er fan!!! Og jeg ville ikke have det mindste problem ved at omgås dig trods "diagnosen". Du er og bliver en stjerne! Go' vagt - go' fornøjelse - og til dem der besøger dig: Heldige asener! Nu kender vi jo hinanden, og den der med "hudløst ærlig"... You crack me up Funny guy! Jeg skal være ærlig og sige at mine tanker går på om jeg mon er FOR ærlig.. Med alle de tilkendegivelser jeg har modtaget, så er det jo ihhh og åhhh så flot af mig, men for fanden, jeg er jo bare et simpelt menneske der også tilraner sig diverse sygdomme. Men kære fan af den exceptionelt, fantastiske stjerne Maii (fnis), så vil jeg sige tak for de flotte ord - du er sgu så sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, for 6 minutter siden: Nu kender vi jo hinanden, og den der med "hudløst ærlig"... You crack me up Funny guy! Jeg skal være ærlig og sige at mine tanker går på om jeg mon er FOR ærlig.. Med alle de tilkendegivelser jeg har modtaget, så er det jo ihhh og åhhh så flot af mig, men for fanden, jeg er jo bare et simpelt menneske der også tilraner sig diverse sygdomme. Men kære fan af den exceptionelt, fantastiske stjerne Maii (fnis), så vil jeg sige tak for de flotte ord - du er sgu så sød Hej Maii Selvom det måske ikke er en ondartet halløj og jeg ikke har en kone som jeg skal passe på, så gad jeg ikke at risikere at ende med at få knopper ( hvis det da overføres ved kropskontakt ), slet ikke op til jul Men det er da det rigtige du har gjort, ved at melde ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2015 Pas godt på dig selv. Og så ha' en rigtig god jul! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 6. December, 2015 Kunne dette være en mulighed til beroligelse for evt. frygtsomme gæster ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 holstebronx skrev, for 40 minutter siden: Hej Maii Selvom det måske ikke er en ondartet halløj og jeg ikke har en kone som jeg skal passe på, så gad jeg ikke at risikere at ende med at få knopper ( hvis det da overføres ved kropskontakt ), slet ikke op til jul Men det er da det rigtige du har gjort, ved at melde ud Så er det da heldigt det ikke smitter, hva? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, Lige nu: Så er det da heldigt det ikke smitter, hva? Så er der jo ingen problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 Bundstokken skrev, for 19 minutter siden: Kunne dette være en mulighed til beroligelse for evt. frygtsomme gæster ? Egentlig ikke, for jeg har også lidt knopper på min brystkasse og de to G skåls fortrin Men ellers godt forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, for 12 minutter siden: Egentlig ikke, for jeg har også lidt knopper på min brystkasse og de to G skåls fortrin Men ellers godt forslag Der er da lynlås i !!!!!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 32 minutter siden: Der er da lynlås i !!!!!!!!!!! Ain't gonna happen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, for 2 timer siden: Nu kender vi jo hinanden, og den der med "hudløst ærlig"... You crack me up Funny guy! Jeg skal være ærlig og sige at mine tanker går på om jeg mon er FOR ærlig.. Med alle de tilkendegivelser jeg har modtaget, så er det jo ihhh og åhhh så flot af mig, men for fanden, jeg er jo bare et simpelt menneske der også tilraner sig diverse sygdomme. Men kære fan af den exceptionelt, fantastiske stjerne Maii (fnis), så vil jeg sige tak for de flotte ord - du er sgu så sød Du er sg da ikke "simpel" men ja, "just human"..... ain't we all Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 Forresten, bare så folk ikke tror jeg er ved at dø, så får I lige billeder af giraffen og hendes pletter Det er da ikke så slemt... Vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14234 Skrevet 6. December, 2015 Det ser da ikke slemt ud Jeg synes du skal tage på vagt, du har fint forklaret os hvad det er, det kan du gøre til både nye og faste gæster også, så må det være op til dem at sige ja eller nej 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 Liv skrev, Lige nu: Det ser da ikke slemt ud Jeg synes du skal tage på vagt, du har fint forklaret os hvad det er, det kan du gøre til både nye og faste gæster også, så må det være op til dem at sige ja eller nej Tak, søde Liv Jeg holder mig til de faste gæster og når det så er blevet pænere, så åbner jeg dørene for alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, for 19 minutter siden: Forresten, bare så folk ikke tror jeg er ved at dø, så får I lige billeder af giraffen og hendes pletter Det er da ikke så slemt... Vel? Næh.... men hvorfor er billederne beskåret. Er der "røde pletter" på resten af "det gode område", som vi ikke må se? Et par velformede af slagsen..... møhøhø...... #FreeTheNipple Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 6. December, 2015 indokarami skrev, for 1 minut siden: Næh.... men hvorfor er billederne beskåret. Er der "røde pletter" på resten af "det gode område", som vi ikke må se? Et par velformede af slagsen..... møhøhø...... #FreeTheNipple Du er så lummer, din gris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hh_hansen 46 Skrevet 6. December, 2015 Maii Love skrev, for 2 timer siden: Forresten, bare så folk ikke tror jeg er ved at dø, så får I lige billeder af giraffen og hendes pletter Det er da ikke så slemt... Vel? Min røv har flere røde knopper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 8. December, 2015 Jeg er netop kommet hjem fra vagt, og vil lige give en update: Jeg har verdens sødeste og mest forstående gæster - 2 sagde at de stolede på mig, når jeg sagde at det ikke smittede og en anden sagde at det havde han også prøvet, så det var ligegyldigt for ham. Ingen undersøgende blikke, løftede øjenbryn eller andet Ikke EN ENESTE GANG følte jeg mig utilpas eller ilde til mode! Så kære mænd; tak for i dag De bedste hilsner fra Maii Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 26. December, 2015 Endelig er jeg ved at være mig selv igen Hold da op for en irriterende omgang pletter! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 26. December, 2015 (edited) Kære Maii Love ... hvordan kan vi nu være sikre på, at du er ved at være dig selv igen? Burde/skulle/kunne du ikke lave en billeddokumentation på samme måde som da du "ramt" ... jeg ville glæde mig til at se noget dokumentation, der måske endda ikke var så beskåret Glædelig jul og Godt Nytår Redigeret 26. December, 2015 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg